// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

موسیقی های متن Streets of Rage 4 توسط‌ آهنگسازهای ژاپنی ساخته می‌شود

به‌تازگی مشخص شده است که یوزو کوشیرو، موتوهیرو کاواشیما، یوکو شیمومورا، هیدکی ناگانوما و کیجی یاماگیشی اشخاصی هستند که وظیفه آهنگسازی Streets of Rage 4 را برعهده دارند.

Streets of Rage یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های Beat 'em Up است که کاربران قدیمی بازی‌های ویدیویی، با آن خاطره‌های زیادی دارند. در اواخر تابستان سال گذشته بود که بازی Streets of Rage 4 معرفی شد تا کاربران یک بار دیگر برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده شوند. بااین‌حال هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که Streets of Rage 4 در چه تاریخی عرضه می‌شود یا تیم سازنده چه پلتفرم‌هایی را برای کاربران درنظر گرفته است.

چندی پیش بود که استودیوهای Guard Crush Game و Lizardcube، سازنده‌های Streets of Rage 4، به‌همراه شرکت DotEmu، اعلام کرده‌اند که یوزو کوشیرو و موتوهیرو کاواشیما، آهنگسازهای سری  Streets of Rage، روی ساندترک‌های نسخه چهارم کار خواهند کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جدای از دو شخص نام‌برده، سه آهنگساز ژاپنی دیگر هم به تیم آهنگسازهای Streets of Rage 4 اضافه شده‌اند.

یوکو شیمومورا، آهنگساز بازی‌های Street Fighter II، Kingdom Hearts و Parasite Eve درکنار هیدکی ناگانوما، آهنگساز Ninja Gaiden هم به تیم آهنگسازهای این بازی اضافه شده‌اند. همچنین کیجی یاماگیشی، آهنگساز Tecmo Bowls، هم در این تیم قرار دارد. ساندترک‌های بازی Streets of Rage 4 زیر نظر Brave Wave Productions ساخته می‌شوند. تیم سازنده به این همکاری بسیار امیدوار است و سیریل ایمبرت، تهیه کننده اجرایی Streets of Rage 4، دراین‌باره می‌گوید:

درمیان اشخاص انتخاب شده، نام‌های افسانه‌ای را مشاهده می‌کنیم. در زمان معرفی بازی از ما پرسیده می‌شد که چه شخصی وظیفه‌ی آهنگسازی بازی را برعهده دارد، زیرا موسیقی یکی از المان‌های کلیدی برای سری Streets of Rage به‌حساب می‌آيد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این گروه موسیقی را که در کلاس جهانی کار می‌کنند، برای Streets of Rage 4 معرفی کردیم.

همچنین شرکت DotEmu در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که موارد شگفت‌انگیز بیشتری را برای کاربران در بخش موسیقی در نظر گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های تیم آهنگساز Streets of Rage 4 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده