نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Quarantine مشخص شد

طی بررسی عملکرد یوبیسافت طی سه‌ماهه‌ی نخست سال مالی این کمپانی، مشخص شد که بازی Rainbow Six Quarantine در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی جاری منتشر خواهد شد.

در جریان E3 امسال بود که یوبیسافت از یک بازی جدید از مجموعه‌ی Rainbow SIx با نام Rainbow Six Quarantine رونمایی کرد. اثری که مکانیک‌ها و اتفاقاتش بر مبنای ماد OutBreak بازی Rainbow Six Siege طراحی شده است و تجربه‌ای PvE (بازیکن دربرابر هوش‌ مصنوعی) را تقدیم بازیکنانش خواهد کرد. درحالی که تا امروز تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نبود، ایوس گیلموت در جریان بررسی عملکرد یوبیسافت طی سه‌ماهه‌‌ی نخست سال مالی این کمپانی و صدالبته در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص کرد که بازی Rainbow Six Quarantine در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی این کمپانی فرانسوی منتشر خواهد شد.

طبق صحبت‌های گیلموت می‌توان گفت که اثر مذکور در تاریخی نامشخص از ژانویه (دی - بهمن) تا پایان مارس (اسفند ۹۸ - فروردین ۹۹) در دسترس قرار خواهد گرفت که با توجه به اعلامیه‌ی رسمی یوبیسافت بر مبنای انتشار سه بازی AAA تا پایان سال مالی جاری، بیشتر از قبل می‌توانیم از صحت این خبر اطمینان حاصل کنیم چرا که دو بازی Gods and Monsters و Watch Dogs Legion نیز در این بازه‌ی زمانی منتشر خواهند شد.

تا زمان عرضه‌ی این بازی می‌توانید بازی Rainbow Six Siege را روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده