نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

یک بازی پیکسلی و دوبعدی از John Wick ساخته شده است

یک بازیساز مستقل با نام کاربری در بلاگ itch.io اثری رایگان، دو بعدی، جذاب و چالش‌برانگیز با نام John Wick را در دسترس گیمرها قرار داده است.

اگر از دنبال‌کنندگان سینما مخصوصا سینمای اکشن هستید، بدون شک نام فیلم‌های «جان ویک/John Wick» به‌گوش شما خورده است. اثری سراسر اکشن که به‌لطف بازی معرکه‌ی کیانو ریوز در نقش یک قاتل تمام‌عیار و سختی‌کشیده با نام جان ویک و صدالبته کارگردانی چاد استاهلسکی که وظیفه‌ی انجام بدل‌کاری‌های سه‌گانه‌ی ماتریکس را برعهده داشت، به یک مجموعه‌ فیلم به‌شدت موفق تبدیل شد و توانست استانداردهایی جدید در خلق صحنه‌های تیراندازی سرعتی توام با مبارزات تن‌به‌تن (گان‌فو / Gun Fu) را بنا کند. همین موضوع باعث شده تا گیمرها زیادی آرزوی تجربه‌ی یک بازی جان‌ ویک‌محور را در افکار خود پرورش دهند و البته بازی‌های این‌سبکی مختلفی همچون My Friend Pedro نیز اخیرا منتشر شدند و عطش آن‌ها را تاحدودی کم کردند.

حال در جریان آخرین اخبار بازی، یک بازی جدید، مستقل، جذاب، رایگان و شدیدا چالش‌برانگیز با نام John Wick را داریم که شخصی با نام کاربری MuriloDev آن را در بلاگ itch.io به‌صورت کاملا رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده است. همانطور که از نام بازی هم پیدا است، شما در آن در نقش جان ویک قرار خواهید گرفت و برخی از لحظات خاص و جذاب فیلم را در قالب مراحلی چالشی از جنس اکشن و پلتفرمینگ را تجربه خواهید کرد.

John Wick Indie Game

در این بازی هم مانند کارهای کلاسیک NES مثل Ninja Gaiden، یک اشتباه کوچک کافی است تا شما را به‌ قسمت آغازین بازی ببرد و به‌همین دلیل از کارهای خاص و چالشی است که این روزها می‌توانید پیدا کنید. البته که این بازی تنها اثر در دنیای بازی‌های ویدیویی نیست که با محوریت جان ویک ساخته می‌شود و به‌زودی، اثری استراتژیک با محوریت این شخصیت با نام John Wick Hex در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به‌تماشای ویدیو معرفی این بازی جلب می‌کیم. شما بازی John Wick را همین الان از این لینک، می‌توانید برای پی سی خود دریافت و تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده