// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Tropico 6 مهر ماه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود

در فروردین ماه بازی Tropico 6 برای کامپیوتر عرضه شد و حال کالیپسو مدیا اعلام کرده است که این بازی در تاریخ پنج مهر ماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود. 

بازی Tropico 6 پس از تاخیرهای مختلف، در فروردین ماه در دسترس کاربران پی سی، مک و لینوکس قرار گرفت. در این بین کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی برای کنسول‌های خود بودند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کالیپسو مدیا (Kalypso Media)، ناشر بازی Tropico 6، تاریخ انتشار نسخه‌ کنسولی آن را اعلام کرده است.

بازی Tropico 6 در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. پنج مهر ماه، اولین باری است که کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند Tropico 6 را تجربه کنند. این در حالی است که کاربران ایکس‌باکس وان، هم‌اکنون به نسخه پیش‌نمایش بازی Tropico 6 دسترسی دارند. 

همچنین یک به‌روزرسانی هم برای بازی درنظر گرفته شده است که ساخت تصادفی نقشه را به آن اضافه می‌کند و باگ‌های بازی هم رفع خواهند شد. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه کنسولی بازی Tropico 6 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده