// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

آخرین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

لیست هجده تیم مرحله اصلی مسابقات The International بازی Dota 2 با پایان یافتن مرحله مقدماتی منطقه آمریکای شمالی تکمیل شد.

هجدهمین و آخرین تیمی که راهی شانگهای خواهد شد مشخص شد. تیم Forward Gaming بعد از کسب عنوان قهرمانی منطقه آمریکای شمالی در بخش مقدماتی مسابقات The International بازی Dota 2 جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات را کسب کرد. تیم Forward Gaming جزو تیم‌های دعوت شده به مرحله Closed Qualifier بخش مقدماتی مسابقات در منطقه آمریکای شمالی بود که مرحله گروهی را بدون باخت به پایان رساند و در مرحله حذفی نیز با شکست تیم‌های Kookaburra و beastcoast به عنوان اولین تیم راهی فینال شد. در سمت دیگر تیم J.Storm که با حضور بازیکنانی مانند Resolut1on و Fear توانسته بود به فینال منطقه راه یابد نتوانست بیشتر از یک بازی در مقابل pieliedie و هم‌تیمی‌هایش دوام آورد و بازی فینال را با نتیجه نهایی ۳:۱ واگذار کرد.

The Internationa 2019 dota 2

بازیکنان فعلی تیم Forward Gaming ملیت کشورهای ایالات متحده آمریکا، سوئد و پاکستان را دارند که با نام‌های مستعار YawaR، CCnC، Sneyking، pieliedie و MSS شناخته می‌شوند. لازم به ذکر است که کورتیز دانیل لین معروف به Aui_2000 که سابقه حضور در تیم Evil Geniuses و کسب عنوان قهرمانی مسابقات The International 2015 را در کارنامه خود دارد، به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

با پایان یافتن بخش مقدماتی مسابقات The International 2019 شاهد انتشار نسخه 7.22e بودیم که با هدف ایجاد تعادل بیشتر در روند بازی منتشر شد. پیش از این ناشر بازی خبر از انتشار نسخه جدید بازی داده بود که هدف اصلی ایجاد تعادل در روند حرکت سربازان دو تیم در خطوط بالا و پایین است. با این حال در تغییرات منتشر شده روی سایت رسمی بازی Dota 2 اشاره‌ای به این موضوع نشده بود و احتمال می‌رود که قبل از شروع مرحله گروهی مسابقات TI9 شاهد انتشار یک یا چند به‌روزرسانی دیگر باشیم.

7.22e dota 2

در حال حاضر مجموع جوایز مسابقات The International 2019 بیش از ۲۸.۷ میلیون دلار است که به لطف آیتم‌های باقی‌مانده و انتشار دومین جعبه Collector’s Cache ممکن است رکورد مجموع جوایز مسابقات Fortnite World Cup پیش از شروع مرحله اصلی مسابقات که از چهارم مرداد شروع خواهد شد، شکسته شود. مرحله اصلی مسابقات TI9 قرار است در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده