// یکشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

هفدهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

Misery و MATUMBAMAN جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات The International بازی Dota 2 را کسب کردند.

تیم جدید MATUMBAMAN که با نام Chaos Esports Club شناخته می‌شود راهی مرحله اصلی مسابقات The International بازی Dota 2 شد. تیم Chaos یکی از دو تیمی بود که به صورت مستقیم به بخش Closed Qualifiers مسابقات TI9 دعوت شده بود و بعد از قرار گرفتن در جایگاه سوم مرحله گروهی توانست راهی بخش حذفی شود. در بخش حذفی بازیکنان Chaos اولین بازی خود را در مقابل تیم The Final Tribe واگذار کردند و به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) سقوط کردند. ولی بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم‌های Aachen City Esports و Hippomaniacs توانستند به فینال مرحله مقدماتی منطقه اروپا راه یابند. در بازی فینال دو تیم Chaos Esports Club و The Final Tribe بایستی برای بار دوم با یکدیگر رقابت می‌کردند که این‌بار Matu و هم‌تیمی‌های جدیدش با کسب نتیجه ۳:۰ توانستند آخرین سهمیه بخش اروپا را کسب کنند.

Chaos Esports Club dota 2

تیم Chaos Esports Club که پیش از این با نام Digital Chaos شناخته می‌شده است و تجربه حضور در فینال مسابقات The Internationa 2016 را دارد در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به مرحله اصلی چهار رویداد راه یافته است که بهترین جایگاه تیم با قرار گرفتن در رتبه ۹-۱۲ مسابقات The Chongqing Major و یازدهمین فصل مسابقات DreamLeague رقم خورده است. بازیکنان فعلی تیم از چندین ملیت مختلف تشکیل شده‌اند که طرفداران بازی Dota 2 و ورزش الکترونیک آن‌ها را با نام‌های مستعار vtFαded ،MATUMBAMAN ،KheZu ،MiLAN و MISERY می‌شناسند.

با مشخص شدن نماینده اروپا، فقط یک مرحله مقدماتی باقی می‌ماند تا رسما لیست تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات TI9 تکمیل شود. بخش مقدماتی آمریکای شمالی در حال حاضر دومین روز مرحله حذفی را سپری می‌کند که تیم Forward Gaming به فینال منطقه راه پیدا کرده است و دو تیم beastcoast و J.Storm دقایقی دیگر در بخش نیمه‌نهایی مسابقات با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. لازم به ذکر است که مرحله اصلی مسابقات The International 2019 قرار است با بیش از ۲۸.۶ میلیون دلار جایزه در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده