نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

تاریخ عرضه بازی Luigi's Mansion 3 فاش شد

بر اساس لیست منتشر شده از طرف یک خرده‌فروشی، بازی Luigi's Mansion 3 در اوایل اکتبر عرضه می‌شود. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

نینتندو در جریان رویداد نینتندو‌ دایرکت خود که همزمان با نمایشگاه E3 2019 برگزار شد، به‌طور رسمی با انتشار یک تریلر کار روی نسخه جدید سری محبوب Luigi Mansion را اعلام کرد. باتوجه به نمایش جذاب و شخصیت محبوب لوییجی، گیمرها بی‌صبرانه منتظر اعلام تاریخ عرضه این بازی بودند، اما این اتفاق رخ نداد. در این بازی بازیکنان در نقش لوییجی دوست‌داشتنی قرار می‌گیرند و وارد یک هتل بزرگ و مرموز می‌شوند؛ در این راه با روح‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید آن‌ها را از میان بردارید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، شعبه مکزیک فروشگاه آمازون طی انتشار لیستی تاریخ احتمالی عرضه این بازی را مشخص کرده است. این خرده‌فروشی ۱۲ مهر (چهار اکتبر) را زمان انتشار بازی Luigi's Mansion 3 می‌داند. با توجه‌به اینکه نینتندو زمان تقریبی عرضه آن را اواخر سال جاری اعلام کرده بود و نیز به‌دلیل سنت و عادت همیشگی آنها مبنی بر اینکه معمولا بازی‌های خود را روز جمعه عرضه می‌کنند، می‌توان تا حدودی به صحت این تاریخ امیدوار شد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، اصلی‌ترین دلیلی که می‌توانیم این زمان را تاریخ دقیق عرضه بازی حساب کنیم، این است که با توجه به حال‌وهوای بازی بهترین زمانی که نینتندو می‌تواند این بازی را عرضه کند، روزهای منتهی به هالووین است.

باتوجه به این واقعیت که هنوز تاریخ عرضه بازی Luigi's Mansion 3 از طرف نینتدو اعلام نشده است، باید منتظر ماند و دید واکنش آنها به این خبر چیست و آیا قرار است بازی در این تاریخ فاش‌شده عرضه شود یا خیر. بازی Luigi's Mansion 3 قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ به‌صورت انحصاری منتشر شود.

اگر شما هم طرفدار این مجموعه قدیمی و دوست‌داشتنی هستید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده