// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

قهرمان جدید Overwatch دیرتر از زمان مقرر به بازی اضافه خواهد شد

استودیو بلیزارد اعلام کرده که قهرمان جدید بازی Overwatch دیرتر و رویداد Summer Games، زودتر از زمان تعیین‌شده وارد این اثر خواهند شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Blizzard گفته که رویداد Summer Games بازی Overwatch کمی زودتر از زمان معمول و قهرمان جدید آن دیرتر از زمان تعیین‌شده وارد این اثر خواهند شد. بر اساس گفته‌های جف کاپلان، کارگردان بازی، تیم توسعه به زمان بیشتری برای کار کردن روی این شخصیت جدید نیاز دارد. وی گفته است:

قهرمان شماره ۳۱ بازی اورواچ عالی خواهد بود. اما کمی دیرتر از زمانی که انتظار دارید به بازی اضافه خواهد شد. اما این تاخیر طولانی نخواهد بود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از نظر ما این تاخیر حتی باعث بهتر شدن این قهرمان نیز خواهد شد.

کاپلان در خبری دیگر از رویداد Summer Games گفت که قرار است کمی زودتر از موعد آغاز شود. البته وی نگفت که دقیقا چه زمانی قرار است شاهد آغاز این رویداد محبوب باشیم که معمولا در اوایل ماه آگوست (۱۰ مرداد ماه به بعد) شروع می‌شد. یکی دیگر از مواردی که وی به آن اشاره کرد، در مورد بهبود سیستم ضد تقلب یا Anti Cheat بازی است. این سیستم که در حال حاضر روی سرورهای تست بازی یا PTR در دسترس است، به‌طور خودکار مسابقه‌هایی را که در آن‌ها نوعی تقلب تشخیص داده شود، متوقف می‌کند. البته پس از این کار هیچ‌یک از بازیکنان، به‌دلیل بسته شدن مسابقه جریمه نخواهند شد. همچنین اگر در حال اجرای یک مسابقه‌ی رقابتی یا Competitive باشید و یک بازیکن از تیم مقابل یا تیم شما به‌عنوان متقلب شناخته شود، امتیاز Skill Rate از دست نخواهید داد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده