// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

چهاردهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

دومین تیمی که از مرحله مقدماتی مسابقات The International بازی Dota 2 راهی مرحله اصلی می‌شود، مشخص شد.

مرحله مقدماتی مسابقات The International بازی Dota 2 در منطقه کشورهای مستقل همسود (CIS) به پایان رسید و قهرمان منطقه جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 را دریافت کرد. تیم Natus Vincere بعد از قرار گرفتن در جایگاه چهارم مرحله گروهی منطقه توانست به سختی در بین تیم‌های صعود کننده به بخش حذفی جای گیرد. این تیم بعد از باختن در مقابل تیم Vega Squadron به بخش بازنده‌ها سقوط کرد و در نهایت با کسب دو پیروزی پیاپی توانست به فینال مقدماتی مسابقات در منطقه خود راه‌یابد. در بازی فینال که به صورت best-of-five پیگیری شد تیم Winstrike بدون کسب پیروزی نتیجه نهایی را به تیم NaVi واگذار کرد.

تیم Natus Vincere سابقه حضور در سه فینال مسابقات The International را دارد که در سال ۲۰۱۱ به عنوان اولین قهرمان این رویداد معرفی شد. لیست بازیکنان تیم NaVi در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده است که در مرحله مقدماتی مسابقات TI9 این تیم با حضور کریستلایز، بیلزی، زایاک، سونیکو توانست بعد از دو سال غیبت در مسابقات اینترنشنال برای هفتمین دوره راهی مرحله اصلی مسابقات شود.

پیش از این تیم‌های Virtus Pro ،Team Secret ،Mineski ،Vici Gaming ،Evil Geniuses ،Team Liquid ،PSG.LGD ،Fnatic ،Ninjas in Pyjamas ،TNC Predator ،OG ،Keen Gaming ،Alliance و EHOME جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال را کسب کرده بودند. در سال جاری قرار است هجده تیم به مرحله گروهی مسابقات TI9 راه یابند که به زودی چهار تیم دیگر مسابقات مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است که مرحله اصلی مسابقات The International 2019 قرار است با بیش از ۲۶.۵ میلیون دلار جایزه در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده