نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

پارک نینتندو با توجه به تصاویر فاش شده احتمالا در دست ساخت قرار دارد

طبق شایعات، نینتندو در حال کار روی ساخت یک مکان تفریحی به‌نام پارک Super Nintendo World با الهام از دنیای بازی‌های نینتندو است. 

نینتندو به عنوان یکی از پایه‌گذاران صنعت بازی، همیشه شخصیت‌هایی که خلق کرده است در ذهن گیمرها ماندگار شده و سالها با آنها خاطره‌سازی کرده است. از ماریو دوست‌داشتنی گرفته تا یوشی، زلدا و هزاران شخصیت‌های محبوب دیگر.

طبق شایعات منتشر شده نینتندو قرار است دنیای بازی‌های خود را جذاب‌تر و زنده‌تر از همیشه به مخاطب خود نشان دهد. این غول ژاپنی قرار است به‌زودی پارکی با الهام از  حال‌وهوای آثاری که خلق کرده است، تاسیس کند.

در جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی به گوش می‌رسد که نینتندو در تلاش است پارک Super Nintendo World را تا سال آینده همزمان با شروع المپیک ۲۰۲۰ توکیو در Universal Studios ژاپن تاسیس کند. با توجه به عکس‌ها و خبرهایی که از این پروژه به بیرون درز پیدا کرده است، نشان می‌دهد نینتندو از سال ۲۰۱۶ در حال کار روی ساخت این پارک تفریحی بوده‌ است.

با نگاهی به این تصاویر کاملا متوجه می‌شوید که تمام مکان‌های طراحی شده در این پارک، از محیط‌ بازی‌های خاطره‌انگیزی مثل دانکی‌کونگ، ماریو کارت و بیشمار آثار شناخته‌شده و محبوب دیگر این شرکت الهام گرفته شده‌است.

با اینکه این عکس‌ها طرح کلی از این مکان جذاب است و تا اجرایی شدن آن تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد، اما تنها دیدن آنها هم برای طرفداران دنیای نینتندو بسیار جذاب خواهد بود. باید دید و امیدوار بود که این پروژه عظیم در سال آینده شروع به کار کند تا متوجه شویم چقدر با طرحی‌های اولیه آن شباهت خواهد داشت.

پارک super nintendo worlds

پارک super nintendo worlds

پارک super nintendo worlds

در صورتی‌که از طرفداران قدیمی و سرسخت این شرکت و آثار خلق‌شده آنها هستید، دوست دارید از المان‌های چه بازی‌هایی در این مکان بیشتر استفاده شود؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده