// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

گروه‌بندی و زمان برگزاری مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی CS:GO

مرحله اصلی تورنمنت ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از فردا با حضور تیم‌هایی مانند Astralis و Team Liquid شروع می‌شود.

ششمین رویداد دومین فصل Intel Grand Slam از فردا شروع می‌شود. شهر کلن آلمان قرار است از روز سه‌شنبه، یازدهم تیرماه میزبان شانزده تیم مطرح جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive باشد. مسابقات ESL One: Cologne 2019 شامل دو مرحله خواهد بود که مرحله اول به صورت گروهی و مرحله دوم به صورت تک حذفی پیگیری می‌شود و مجموع جوایز رویداد نیز ۳۰۰ هزار دلار است.

گروه‌بندی تیم‌های تورنمنت ESL One

گروه اولگروه دوم
Team LiquidMVP PKAstralisMIBR
Natus VinceremousesportsBIGFnatic
FaZe ClanRenegadesNinjas in PyjamasTeam Vitality
NRG EsportsFURIA EsportsENCEHeroic

تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه هشت تیمه قرار گرفته‌اند و بایستی در فرمتی دو حذفی با یکدیگر روبه‌رو شوند. بازی‌های اولین راند به صورت best-of-one پیگیری خواهد شد و بازی‌ها بعدی به صورت best-of-three برگزار می‌شوند. از هر گروه سه تیم راهی مرحله دوم خواهد شد که تیم‌های اول به مرحله نیمه‌نهایی راه‌پیدا می‌کنند و تیم‌های دوم و سوم بایستی از مرحله یک چهارم نهایی با رقبای خود روبه‌رو شوند. در نهایت در روز شانزدهم تیر ماه قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.

دانلود از آپارات

بازی افتتاحیه مسابقات ESL One: Cologne 2019 فردا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران بین تیم‌های Natus Vincere و mousesports برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده