// یکشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی های رایگان ماه جولای 2019 ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس وان در ماه جولای می‌توانند Inside و Castlevania: Symphony of the Night را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

به انتهای ماه ژوئن رسیدیم و مایکروسافت، بازی‌های رایگان ماه جولای کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد را روی ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان معرفی کرده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران Xbox One می‌توانند از ابتدا تا انتهای ماه جولای (از تاریخ ۱۰ تیر ماه تا ۹ مرداد ماه) بازی تحسین‌شده Inside را به‌صورت رایگان به لیست بازی‌های‌شان اضافه کنند و در ادامه تا زمانی‌که عضو سرویس ایکس‌باکس لایو گلد هستند، آن را رایگان تجربه کنند.

این در حالی است که کاربرانی علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین و مشارکتی، می‌توانند از تاریخ ۲۵ تیر ماه (۱۶ جولای) تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگوست) بازی Big Crown: Showdown را به‌صورت رایگان به‌لیست بازی‌های‌شان اضافه کنند. کاربران Xbox 360 هم چند بازی به صورت انتخابی از سوی سازندگان دریافت می‌کنند. کاربران این پلتفرم از تاریخ ۱۰ تیر ماه تا تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۵ جولای) می‌توانند Castlevania: Symphony of the Night را به‌صورت رایگان به لیست بازی‌های‌شان اضافه کنند.

همچنین در نیمه‌ی دوم ماه جولای (۲۵ تیر ماه تا ۹ مرداد ماه) هم بازی Meet The Robinsons در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. دراین‌میان اشاره کنم که هر دو بازی رایگان ایکس‌باکس 360، به‌لطف سرویس Backward Compatibility در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان هم هستند. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌‌به به بازی‌های رایگان ماه جولای ۲۰۱۹ ایکس‌باکس لایو گلد را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده