// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کریتوس در ابتدا قرار بود در ریبوت God of War حضور نداشته باشد

کوری بارلوگ در جدیدترین گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرده است که در ابتدای مراحل شکل‌گیری ریبوت God of War، قرار بود از یک قهرمان جدید به جای کریتوس استفاده شود.

بازی God of War بهار سال گذشته عرضه شد و توانست به موفقیت بالایی دست پیدا کند. جدا از دریافت بهترین بازی سال در رویدادهای مختلف، God of War طبق آخرین آمار و ارقام منتشر شده توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کوری بارلوگ در رویداد Gamelab کشور اسپانیا شرکت کرده است و در مورد بازی God of War مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است. بارلوگ در جریان گفت‌وگوی خود با یوروگیمر، به این مورد اشاره کرده که در صحبت‌های اولیه برای داستان و ساخت این نسخه از God of War، قرار بود کریتوس را کنار بگذارند.

کوری بارلوگ دراین‌باره می‌گوید:

در صحبت‌های اولیه، بعضی از افراد به من می‌گفتند که باید کریتوس را کنار بگذارم. کار او تمام شده است و حضور بیشترش باعث نگرانی طرفداران می‌شود.

بارلوگ اعلام کرده بود که کریتوس، در ابتدای مجموعه به‌عنوان کاراکتری خلق شده بود که غیرقابل کشتن است. بعضی از افراد داخل تیم عقیده داشتند که وقت آن رسیده است تا به‌سراغ کاراکتر دیگری بروند و قهرمان جدیدی را خلق کنند. در انتها کوری بارلوگ به این ایده رسید که کریتوس را وارد ماجراجویی جدیدی کند؛ جایی که شخصیت‌اش دچار تغییر و تحول شده است و درحال مبارزه با گذشته تاریک‌اش است. ازاین‌رو شاهد حضور کریتوس در بازی God of War برای پلی استیشن 4 بودیم و ارتباط‌اش با آترئوس، یکی از پرارزش‌ترین موارد بازی بود. بارلوگ دراین‌باره افزود:

دلایل متقاعد کننده بسیاری آورده شد تا قبول کنند این مورد [حضور کریتوس] ایده خوبی است.

نکته‌ی جالب این است که بعضی از توسعه‌دهندگان استودیو سونی سانتامونیکا‌ (Sony Santa Monica) خواهان حذف آترئوس از داستان بوده‌اند. کوری بارلوگ در طول مصاحبه خود با یوروگیمر اعلام کرد که این ایده با توجه به میزان بودجه ارائه شده بود، زیرا برای انیماتورها و برنامه‌نویسان پیدا کردن راهی برای حضور معنادار و پر رنگ آترئوس در بازی مورد سختی بوده است. بارلوگ در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرده که می‌خواست داستانی را بنویسد که آترئوس نقش کاراکتر پشتیبان را نداشته باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده