// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مرحله Golden Handshake بازی Hitman 2 امروز در دسترس قرار می‌گیرد

اولین بسته الحاقی Hitman 2 به نام The Bank، امروز در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان را وارد نیویورک می‌کند.

قبلا اعلام شد که محتویات مختلفی برای بازی Hitman 2 در نظر گرفته شده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌های متفاوتی را در این بازی مخفی‌کاری به‌دست آورند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو IO Interactive، سازنده بازی هیتمن 2، اعلام کرده است که امروز اولین بسته الحاقی این بازی با نام The Bank منتشر می‌شود. The Bank مامور 47 را وارد نیویورک و بانک وال استریم می‌کند؛ جایی‌که باید مرحله‌ی Golden Handshake را انجام دهید. همچنین در بسته الحاقی ذکر شده، علاوه‌بر محتوای داستانی تعدادی Assignment و چالش مختلف هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی به بسته الحاقی The Bank باید سیزن‌پس هیتمن 2 را خریداری کرده باشید. با خرید سیزن‌پس که ۴۰ دلار قیمت دارد، به‌صورت رایگان به‌محتویات اکسپنشن اول و دوم هیتمن 2 دسترسی خواهید داشت. در جریان مرحله‌ی گلدن هندشیک، بازیکنان ماموریت دارند وارد بانک وال استریت (میلتون-فیتزپتریک) شوند و رئيس بانک یاد شده یعنی آتنا ساوالاس را بکشند. ساوالاس یک سرمایه‌دار است که تمام تمرکز خود را روی تجارت و کسب پول گذاشته است. ازاین‌رو برای موفقیت دست به هر کاری می‌زند. وی برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و کسب پول، با خلافکارها همکاری می‌کند یا به افراد پولدار کمک می‌کند تا مالیت خود را پرداخت نکنند.

مامور 47 جدا از کشتن آتنا ساوالاس، باید اطلاعات مهمی را هم پیدا کند که او را احتمالا به گاوصندوق بانک میلتون-فیتزپتریک هدایت می‌کند. جدا از این موارد، بازیکنان ازطریق بسته الحاقی The Bank به دو «قرار داد ویژه» هم دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی The Bank را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده