نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Crash Team Racing Nitro-Fueled در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۱ تیر، Crash Team Racing Nitro-Fueled با پشت سر گذاشتن فیفا 19 در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در هفته اول انتشار توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. این بازی که نمره‌های خوبی هم دریافت کرده، بازگشت موفقی برای شخصیت محبوب کرش به‌شمار می‌رود و حال از نظر فروش هم در هفته نخست عملکرد خیلی خوبی داشته است. Crash Team Racing Nitro-Fueled برای رسیدن به صدر، بازی فیفا 19 را پشت سر گذاشته که در هفته‌های گذشته صدرنشین جدول بود و این هفته با سقوطی یک پله‌ای در رتبه دوم قرار گرفته است. 

در رتبه سوم، شاهد بازی Forza Horizon 4 هستیم؛ اثری که هفته گذشته با صعودی ۸ رتبه‌ای به جایگاه چهارم رسیده بود و این هفته هم عملکرد خوبش را تداوم بخشیده و با یک پله صعود در جایگاه سوم قرار گرفته است. Days Gone که در دو هفته گذشته در جایگاه دوم قرار داشت، این هفته دو پله سقوط را تجربه کرده و در رتبه چهارم دیده می‌شود و در رتبه پنجم هم شاهد Red Dead Redemption 2 هستیم که جایگاه هفته گذشته خودش را تکرار کرده است. این اتفاق برای Battlefield V هم رخ داده و این بازی شوتر محصول الکترونیک آرتز که هفته پیش با پنج پله صعود به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگشته بود، این هفته هم توانسته جایگاه شِشُمی خودش را تکرار کند. اما در رتبه هفتم شاهد بازی GTA V با دو پله صعود هستیم و در رتبه هشتم هم Mario Kart 8 Deluxe با سه پله صعود به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته است. 

 The Division 2

بیش‌ترین صعود این هفته در بین ۱۰ بازی پرفروش اما به The Division 2 تعلق می‌گیرد؛ اثری که هفته پیش در رتبه بیست و چهارم جدول قرار داشت اما این هفته با ۱۵ پله صعود به رتبه نهم رسیده است و درنهایت در جایگاه دهم هم شاهد بازی Anthem هستیم که دو پله سقوط را تجربه کرده است. تغییر و تحولات نسبتا زیاد جدول در این هفته، باعث خروج برخی بازی‌ها از جمع ۱۰ بازی پرفروش شده‌اند. به طوریکه Spider-Man که هفته پیش در رتبه سوم قرار داشت، این هفته در جایگاه نوزدهم دیده می‌شود. PlayStation VR Worlds که هفته پیش در رتبه هفتم بود این هفته در رتبه شانزدهم قرار گرفته است و Blood & Truth هم از رتبه دهم هفته گذشته به جایگاه بیست و شِشُم در این هفته رسیده است. 

نکته آخر در مورد جدول فروش این هفته هم به Bloodstained: Ritual of the Night، ساخته جدید کوجی ایگاراشی مربوط می‌شود که وی را با بازی‌هایی چون نسخه Symphony of the Night مجموعه کسلوانیا می‌شناسیم؛ اثری که این هفته منتشر شد اما نتوانسته جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش داشته باشد و در رتبه هفدهم دیده می‌شود. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱ تیر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Crash Team Racing Nitro-Fueledصدرنشینی در هفته اول انتشار
۲۱FIFA 19از دست دادن صدر پس از دو هفته
۳۴Forza Horizon 4-
۴۲Days Gone-
۵۵Red Dead Redemption 2 حفظ رتبه هفته گذشته
۶۶Battlefield Vحفظ رتبه هفته گذشته
۷۹GTA V-
۸۱۱Mario Kart 8 Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۲۴The Division 2بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با صعودی ۱۵ پله‌ای
۱۰۸Anthem-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده