نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

پیوستن MATUMBAMAN به تیم Chaos Esports Club رسما تایید شد

تغییر در ترکیب تیم‌های اروپایی پیش از شروع مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ کماکان ادامه دارد و این‌بار شاهد پیوستن لاسه آکوستی اورپالاینِن ملقب به MATUMBAMAN به تیم Chaos Esports Club هستیم.

اواخر ماه گذشته بود که خبر ناگهانی خروج لاسه آکوستی "MATUMBAMAN" اورپالاینِن از تیم Team Liquid جامعه طرفداران بازی Dota 2 را متحیر و سردرگم کرد. پس از آن طرفداران مطلع شدند که علیوی "w33" عمر جایگزین این بازیکن فنلاندی خواهد بود و اولین بازی خود در تیمِ قهرمان مسابقات The International 7 را در مسابقات اپیسنتر میجور انجام می‌دهد. با اینکه آینده کاری Matu برای زمان باقیمانده از این فصل مشخص نبود، اما چند روز پیش شاهد انتشار یک ویدیو از سوی تیم Chaos Esports Club بودیم که به پیوستن این بازیکن به تیم آن‌ها اشاره داشت. حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، قرارگیری MATUMBAMAN در ترکیب تیم Chaos E.C رسما تایید شده است. این تیم با انتشار یک توییت تازه در این‌باره گفت:

ما برای اعلام خبر به خدمت گرفتن لاسه آکوستی "MATUMBAMAN" اورپالاینِن بسیار هیجان‌زده‌ایم. او نگرش پیروزی و Hero Pool منحصربه‌فردی را برای تیم ما به ارمغان می‌آورد. بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم که او چگونه به موفقیت تیم کمک خواهد کرد. برای مشاهده اطلاعیه کامل می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید.

MATUMBAMAN

مدیر عامل Chaos Esports Club یعنی گِرگ لیرد نیز از فرصت استفاده کرد و درباره پیوستن لاسه آکوستی اورپالاینِن به تیم سخن گفت. او در این‌باره اظهار داشت:

این موقع از سال همیشه شلوغ و نابسامان است و ما پیوسته در جستجوی اشخاص با تجربه و با استعدادی هستیم تا به هدایت و رشد بازیکنان  با استعداد اما جوان‌تر تیم‌مان کمک کنند. در این میان Matumbaman نمونه بارزی از چنین افراد با استعدادی است که کوله‌باری از تجارب و دستاورد‌های بین‌المللی را به همراه می‌آورد. لاسه به تیم خوش آمدی و بسیار خرسندیم که تو را در کنارمان داریم. برای دیدن اینکه Chaos Esports Club را تبدیل به تیم جدیدی می‌کنی، هیجان‌زده‌ام!

دو هفته پیش و با توجه به صفحه ثبت نام تیم برای فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸، ویلیام 'hFnk3' مدیروس بدون سروصدا از ترکیب تیم Chaos Esports Club حذف شد. پس از آن شایعاتی در فضای اینترنت پخش شد که از خروج نیکو 'Gunnar' لوپز از تیم Chaos ES و پیوستن به یک تیم دیگر در منطقه جنوب‌شرقی آسیا حکایت داشت.

تابه‌حال، این سازمان تغییرات یادشده را تایید یا رد نکرده است، اما در زمان نگارش این خبر، راسمِس 'MISERY' فیلیپسِن تنها بازیکن ثبت‌شده در صفحه ثبت نام تیم Chaos Esports Club است. بااین‌حال، این به معنای تایید تغییرات نخواهد بود و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعیه‌های بعدی منتظر بمانیم.

تیم Chaos Esports Club از طریق مرحله ماقبل مقدماتی منطقه اروپا در مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ شرکت می‌کند که در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ تیر برگزار می‌شود. بر اساس اعلام کمپانی ولو، مرحله مقدماتی مسابقات The International 9 از تاریخ ۱۷ تیر آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۴ تیر به پایان می‌رسد.

ترکیب فعلی تیم Chaos Esports Club:

  • لاسه آکوستی "MATUMBAMAN" اورپالاینِن
  • راسمِس 'MISERY' فیلیپسِن
  • موریس 'KheZu' گوتمن
  • میلان 'MiLAN' کزومارا


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده