// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

فینال مسابقات EPL بازی CS:GO تا دقایقی دیگر بین Team Liquid و G2 برگزار می‌شود

فینالیست‌های نهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از دو روز رقابت در مرحله حذفی، مشخص شدند.

مرحله حذفی مسابقات ESL Pro League یا همان EPL از ۳۱ خرداد ماه در حال پیگیری است. تیم‌های Faze ،G2 ،NRG ،Liquid ،Astralis و mousesports، شش تیمی بودند که بعد از سه روز رقابت در مرحله گروهی، توانستند جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات را کسب کنند. مرحله اصلی رویداد در سالن Sud de France Arena شهر مون‌پلیه پیگیری شد و فینال مسابقات امروز برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که نهمین فصل تورنمنت EPL چهارمین رویداد مربوط به Intel Grand Slam بازی Counter Strike: Global Offensive است که در سال ۲۰۱۹ در حال پیگیری است.

تیم G2 Esports بعد از چندین ماه توانست به اولین فینال یک رویداد مهم در بازی CS:GO راه‌یابد. فرانسوی‌ها بعد از اینکه به عنوان تیم سوم از گروه اول به مرحله حذفی مسابقات صعود کردند، بایستی در اولین راند با تیم FaZe Clan روبه‌رو می‌شدند. بازی بین تیم‌های G2 و FaZe در نقشه‌های Train و Dust II پیگیری شد و در نهایت تیم G2 Esports توانست با کسب نتایج ۱۶:۱۲ و ۱۶:۸ از سد حریف خود عبور کند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد.

دانلود از آپارات

بازیکنان G2 بایستی در بازی نیمه‌نهایی با تیم NRG Esports روبه‌رو می‌شدند. دو تیم در مرحله قبلی مسابقات یک بار با یکدیگر روبه‌رو شده بودند که در آن بازی تیم G2 Esports با نتیجه ۲:۱ بازی را واگذار کرده بود و به بخش بازنده‌های گروه سقوط کرد. ولی اینبار KennyS و هم‌تیمی‌هایش توانستند با پیروزی در نقشه‌های Dust II و Overpass انتقام خود را بگیرند و به عنوان اولین فینالیست مسابقات ESL Pro League به آخرین روز مسابقات راه یابند و در ادامه هم تیم Team Liquid توانست خود را به‌عنوان دیگر فینالیست این رویداد، مطرح کند.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن مسابقات به صورت زنده می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال کنند. بازی فینال کمتر از نیم ساعت دیگر، در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران بین Team Liquid و G2 برگزار می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده