// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نینتندو در مورد شخصیت قابل بازی دنباله Zelda: Breath of the Wild صحبت نخواهد کرد

ایجی آئونوما در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که فعلا اطلاعاتی از شخصیت قابل بازی دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild را منتشر نمی‌کند.

در رویداد دایرکت اخیر نینتندو، دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با انتشار یک تریلر کوتاه معرفی شد. به‌نظر می‌رسد در دنباله‌ی این بازی اتفاقی برای لینک رخ می‌دهد، زیرا توسط یک موجود اهریمنی گرفتار می‌شود. عده‌ای از هواداران بر این عقیده هستند که زلدا کاراکتر قابل بازی این نسخه خواهد بود یا حداقل در بعضی از بخش‌های بازی کاربران هدایت او را به‌دست می‌گیرند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، ایجی آئونوما، تهیه کننده مجموعه The Legend of Zelda، در گفت‌وگوی اخیر با IGN در مورد این موضوع صحبت کرده است. ایجی آئونوما دراین‌باره می‌گوید:

جالب است که به این موضوع اشاره کردید، زیرا در دنباله Breath of the Wild لینک و زلدا در اکثر مواقع با یکدیگر سفر می‌کنند. اینکه آن‌ها را در قالب کوآپ درکنار یکدیگر ببینیم، از نظر من هم جالب است.

آئونوما در طول صحبت‌های خود قابل بازی بودن زلدا را تایید نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد فعلا اطلاعاتی را از شخصیت‌های قابل بازی منتشر نخواهند کرد. ازطرفی ایده حالت مشارکتی برای بازی هم جالب است و وجود‌ آن می‌تواند تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد. با اینکه اطلاعات کمی از جهان بازی در دسترس است، اما زلدا نقش مهمی را در داستان بازی ایفا خواهد کرد و گفته شده است که داستان دنباله Breath of the Wild تاریک‌تر از The Legend of Zelda: Majora’s Mask خواهد بود؛ نسخه‌ای که از آن به‌عنوان تاریک‌ترین بازی این مجموعه یاد می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده