// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

Killing Floor 2 را به مدت پنج روز رایگان روی استیم تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی‌محور و آنلاین می‌توانند از امروز تا چهار تیر ماه بازی Killing Floor 2 را روی استیم به‌صورت رایگان تجربه کنند.

بازی Killing Floor 2 در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار شد و برخلاف نسخه‌ی پیشین که فاقد بخش داستانی بود، این نسخه شامل بخش داستانی می‌شود. بخش داستانی Killing Floor 2 شاید در مدت زمان کوتاهی تمام می‌شد، اما تجربه‌ی آن به‌صورت آنلاین و درکنار دوستان‌تان می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی باشد.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت آغاز رویداد تابستان کیلینگ فلور 2 که Back & Kickin' Brass نام دارد، کاربران کامپیوتر و استیم می‌توانند این بازی را از امروز تا سه شنبه چهارم تیر ماه (۲۵ ژوئن) به‌صورت رایگان تجربه کنند. در جریان رویداد ذکر شده یک حالت جدید، نقشه و سلاح‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند. همچنین مشخص شده است که رویداد Back & Kickin' Brass تا تاریخ ۹ مرداد ماه (۳۱ جولای) در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربران در طول تجربه‌ی رایگان Killing Floor 2 در این آخر هفته، می‌توانند در صورت نیاز این بازی را با ۶۷ درصد تخفیف از فروشگاه استیم خریداری کنند. همچنین پیشرفت‌های شما پس از پایان مدت زمان رایگان بازی، به نسخه‌ی اصلی منتقل می‌شود. حالت جدید رویداد تابستان کیلینگ فلور 2، آبجکتیو (Objective) نام دارد. در جریان این حالت بازیکنان درکنار کشتن دشمنان، باید ماموریت‌هایی نظیر رساندن یک بسته از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر را هم کامل کنند. نقشه‌ی جدید بازی هم Steam Fortress نام دارد که بازیکنان می‌توانند حالت‌های سروایول، ویکلی، اندلس و همچنین حالت جدید آبجکتیو را در آن تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده