// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

آپدیت جدید The Division 2 متخصص Gunner را در دسترس قرار داده است

به‌واسطه‌ی آپدیت جدید The Division 2، متخصص گانر به این بازی اضافه شده است که دارای مهارت و سلاح مخصوص‌به خودش است.

به‌تازگی چهارمین آپدیت از بازی The Division 2 در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است و یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر دیویژن 2، ازطریق این به‌روزرسانی متخصص جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان به‌روزرسانی اخیر دیویژن 2، کاربران می‌توانند از متخصص گانر استفاده کنند که دارای مهارت مخصوص‌به خود و سلاح مینی گان است. برای آزاد کردن متخصص Gunner، باید چالش‌های Special Field Research را کامل کنید؛ پنج مرحله از چالش‌‌های مختلف که با تمام کردن هر مرحله، پاداش‌های متفاوتی را کسب می‌کنید. زمانی‌که هر پنج مرحله را کامل کنید، به متخصص ذکر شده دسترسی پیدا خواهید کرد.

کاربرانی که سیزن‌پس سال اول The Division 2 را خریداری کرده‌اند، بلافاصله به مختصص گانر دسترسی پیدا می‌‌کنند، اما همچنان می‌توانند چالش‌های Special Field Research را انجام بدهند تا آیتم‌های تزئینی زیر را دریافت کنند.

  • ایموت‌های Fisticuffs و Front Flex
  • رنگ Charcoal و Detritus
  • پوسته سلاح Rosethorn و Pineapple
  • ماسک Gunner و لباس مخصوص Gunner

گانر دارای سلاح مینی‌گان است که باتوجه‌به گفته یوبی سافت، در کمترین زمان ممکن می‌تواند آسیب زیادی را به‌ دشمنان وارد کند. همچنین وی دارای نارنجک‌های Riot Foam است که دشمنان را داخل یک فوم می‌پیچد و مانع از حرکت کردن‌شان می‌شود. این در حالی است که مهارت گانر، Banshee نام دارد و ازطریق آن می‌توانید هدف خود را گیج کنید. یوبیسافت محتویات بیشتری را برای بازی دیویژن ۲ و سال اول بازی در نظر گرفته است که از میان آن می‌توان‌به سه بسته الحاقی داستانی اشاره کرد. اولین بسته الحاقی در تابستان عرضه می‌شود که DC Outskirts نام دارد.


منبع The Division 2
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده