نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی فیفا 19

در هفته منتهی به ۲۵ خرداد، فیفا 19 برای دومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی فیفا 19 این هفته هم دقیقا مانند هفته گذشته، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. در هفته‌ای که شاهد انتشار بازی بزرگ خاصی نبودیم، رتبه‌های دوم و سوم جدول هم نسبت به هفته گذشته بدون تغییر باقی ماندند و به ترتیب Days Gone و Spider-Man در این رتبه‌ها قرار دارند. 

اما از رتبه چهارم، تغییرات جدول آغاز می‌شود؛ جایی که در این جایگاه شاهد بازی Forza Horizon 4 هستیم که با صعود هشت رتبه‌ای از رتبه دوازدهم خودش را به رتبه چهارم رسانده است. صعود و بازگشت دوباره فورتزا هورایزن 4 به جمع ۱۰ بازی پرفروش باعث شده تا Red Dead Redemption 2 با یک پله سقوط رو‌به‌رو شود و این هفته در جایگاه پنجم قرار بگیرد. در جایگاه شِشُم شاهد بازی Battlefield V هستیم که این اثر هم با صعودی پنج پله‌ای، بازگشت دوباره‌ای به جمع ۱۰ بازی پرفروش داشته است. 

رتبه هفتم جدول این هفته در اختیار PlayStation VR Worlds قرار دارد که سه پله صعود داشته است و در رتبه هشتم هم شاهد بازی Anthem هستیم که یکی دیگر از آثاری به‌شمار می‌رود که این هفته توانسته‌اند دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگردند. انتم هفته گذشته در رتبه چهاردهم قرار داشت. در رتبه نهم جدول این هفته هم بازی GTA V قرار گرفته که تغییر و تحولات نسبتا زیاد باعث شده تا سه پله سقوط داشته باشد اما کماکان در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته دیده می‌شود و در نهایت در رتبه دهم هم شاهد بازی واقعیت مجازی Blood & Truth هستیم. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۵ خرداد را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 19حفظ رتبه هفته گذشته و تداوم صدرنشینی
۲۲Days Goneحفظ رتبه هفته گذشته
۳۳Spider-Manحفظ رتبه هفته گذشته
۴۱۲Forza Horizon 4بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵۴Red Dead Redemption 2 -
۶۱۱Battlefield Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۱۰PlayStation VR Worlds-
۸۱۴Anthemبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۶GTA V-
۱۰۵Blood & Truth-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده