نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Wolfenstein: Youngblood تقریبا ۳۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت

طبق اعلام تهیه‌کننده اجرایی استودیو ماشین گیمز، بازی Wolfenstein: Youngblood تقریبا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood باقی نمانده و این اثر شوتر استودیو ماشین‌گیمز، قرار است ۴ مرداد سال جاری در دسترس قرار بگیرد. چندی پیش اعلام شد که این نسخه از سری ولفنشتاین، طولانی‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود اما حال و در جدید‌ترین اخبار بازی، جرک گستافسن، تهیه‌کننده ارشد استودیو ماشین گیمز، اطلاعات تکمیلی در مورد مدت زمان گیم‌پلی این بازی ارائه کرده است. 

به‌گفته گستافسن، به‌لطف داستان غیرخطی Wolfenstein: Youngblood، این بازی چیزی بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. وی در ادامه گفت:

کمی عجیب است! چرا که Wolfenstein: Youngblood بزرگ‌ترین بازی ما به‌شمار می‌رود اما مدت زمان لازم برای توسعه آن کوتاه‌تر بوده است. محتوای داستان و همچنین فضای آن کمی ساده‌تر از بازی‌های قبلی است اما روند غیر خطی بازی این اجازه را به ما داده تا فعالیت‌ها و مراحل مختلفی را در Wolfenstein: Youngblood قرار بدهیم و به همین دلیل بازی از نسخه‌های قبل طولانی‌تر است. به نظر من اگر تمام محتویات بازی را تجربه کنید، تمام کردن بازی چیزی بین ۲۵ تا ۳۰ طول خواهد کشید. 

Wolfenstein: Youngblood بازیکنان را در نقش خواهرانی دوقلو قرار می‌دهد که در حال مبارزه با نازی‌ها است. بازیکنان قادر خواهند بود این اثر را به‌تنهایی یا به شکل Co-Op تجربه کنند. نسخه‌های اخیر سری ولفنشتاین تجربه‌های اکشن موفقی بودند و باید منتظر ماند و دید که این نسخه در نهایت چه کیفیتی خواهد داشت. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده