// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

حضور کاراکتر ترمیناتور در بازی Mortal Kombat 11 فاش شد

اخیرا با جست‌وجوی نام Mortal Kombat 11 در گوگل، تبلیغی نمایش داده می‌شد که خبر از حضور ترمیناتور به‌عنوان بسته الحاقی در این بازی می‌داد.

در گذشته و نزدیک به عرضه‌ی رسمی بازی Mortal Kombat 11، خبری منتشر شده بود که در جریان آن اعلام شده بود که جوکر و ترمیناتور، جزو کاراکترهای بسته الحاقی بازی مورتال کامبت 11 خواهند بود. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، احتمال حضور Terminatorدر مورتال کامبت 11 قوت گرفته است.

اگر شب گذشته کلمه Mortal Kombat 11 را در گوگل جست‌وجو می‌کردید، در همان صفحه اول و قبل از نتایج جست‌وجو شده، یک تبلیغ رسمی را مشاهده می‌کردید. در واقع این تبلیغ به حضور ترمیناتور به‌عنوان بسته الحاقی در بازی مورتال کامبت ۱۱ اشاره داشت. با اینکه هنوز این موضوع از سوی تیم سازنده تایید نشده است، اما از آن‌جایی که در گذشته حضور ترمیناتور فاش شده بود، می‌توان انتظار داشت که‌ ترمیناتور یکی از دو کاراکتر معرفی نشده اولین کامبت پک بازی باشد.

فاش شدن ترمیناتور در Mortal Kombat 11

همچنین در نمایشگاه E3 2019 شاهد کراس‌آورهایی میان ترمیناتور و Gears 5 و Ghost Recon: Breakpoint بودیم. ازاین‌رو حضور ترمیناتور در مورتال کامبت 11 هم آن‌چنان دور از ذهن نیست. بازی Mortal Kombat 11 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Mortal Kombat 11 نه فقط یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه، که یک تکامل عالی در فرمول کلی بازی‌های مبارزه‌ای استودیو ندررلم است. سازندگان در این نسخه با حفظ اصالت همیشگی مجموعه و اعمال تغییرات ریز و درشت مثبت، باعث شده‌اند تا مورتال کامبت بیش از همیشه یک تجربه تماما رقابتی باشد هم به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره و هم به‌عنوان یک تجربه چندنفره حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن داشته باشد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده