نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت فیفا 19 به صدر

در هفته منتهی به ۱۸ خرداد، بازی فیفا 19 در هفته‌ای که آثار قدیمی‌تر عملکرد خوبی داشتند به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان رسید. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی فیفا 19 این هفته توانست با یک پله صعود، به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برسد. این بازی شبیه‌ساز فوتبال در حالی به رتبه نخست رسیده که نسخه بعدی آن یعنی فیفا 20 هم طی هفته گذشته معرفی شد و قرار است با ویژگی‌هایی چون فوتبال خیابانی و تغییرات مختلف در گیم‌پلی پاییز امسال منتشر شود. 

اما در رتبه دوم، شاهد بازی Days Gone هستیم که دو پله صعود را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است و در رتبه سوم هم بازی Marvel's Spiderman با صعود بسیار عالی ۱۲ پله‌ای قرار گرفته است. رتبه چهارم جدول فروش این هفته، در اختیار بازی Red Dead Redemption 2 با یک پله صعود قرار دارد و در رتبه پنجم هم شاهد Blood & Truth هستیم که نسبت به هفته پیش چهار پله سقوط را تجربه کرده و بدین ترتیب صدرنشینی را هم از دست داده است. رتبه شِشُم در اختیار شگفتی همیشگی جدول فروش انگلستان یعنی GTA V است که این هفته هم دو پله صعود داشته و در رتبه هفتم هم بازی Team Sonic Racing قرار گرفته که البته نسبت به هفته گذشته، با چهار پله سقوط مواجه شده است. 

رتبه هشتم جدول این هفته، در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe با یک پله سقوط قرار دارد و در رتبه نهم هم شاهد Mortal Kombat 11 هستیم که یک پله صعود را تجربه کرده است. در نهایت در رتبه دهم هم شاهد بازی PlayStation VR Worlds هستیم که تا پیش از این جایی در بین ۴۰ بازی پرفروش هم نداشت و این هفته در رتبه دهم قرار گرفته است. اما تغییرات کلی جدول در این هفته، باعث شده تا برخی بازی‌ها نسبت به هفته پیش از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته خارج شوند؛ برای مثال Cricket 19 – The Official Game of the Ashes که هفته گذشته و در هفته اول انتشار در رتبه شِشُم قرار داشت، این هفته به رتبه ۲۲ سقوط کرده است و Forza Horizon 4 هم با سه پله سقوط از رتبه نهم هفته گذشته به رتبه ۱۲ در این هفته رسیده است. 

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲FIFA 19-
۲۴Days Gone-
۳۱۵Spider-Manبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۱۲ پله صعود
۴۴Red Dead Redemption 2-
۵۱Blood & Truthاز دست دادن صدر پس از یک هفته
۶۸GTA V-
۷۳Team Sonic Racing-
۸۷Mario Kart 8 Deluxe-
۹۱۰Mortal Kombat 11-
۱۰-PlayStation VR Worlds-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده