// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Marvel’s Avengers برای گوگل استیدیا عرضه خواهد شد

در جریان رویداد E3 2019 و پیش از آغاز کنفرانس کمپانی اسکوئر انیکس، مشخص شده که بازی Marvel’s Avengers برای سرویس ابری گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

سرویس ابری Google Stadia که مبتنی بر تکنولوژی کلاود گیمینگ کار می‌کند به‌سرعت در حال گسترش دامنه‌ی بازی‌های تحت پوشش خود است؛ حتی بازی‌هایی که هنوز منتشر نشده‌اند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و طبق اطلاعاتی که در پیرامون رویداد E3 2019 منتشر شده، بازی Marvel’s Avengers قرار است توسط کمپانی Square Enix برای پلتفرم ابری گوگل استیدیا نیز در کنار سایر پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

این اخبار و اطلاعات را یکی از طرفداران این بازی در حساب توییتر خود، به‌واسطه‌ی یک بنر تبلیغاتی که در خارج از ساختمان محل برگزاری E3 2019 نصب شده، در آستانه‌ی شروع کنفرانس اسکوئر انیکس منتشر کرده است. در زیر می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید که در آن علاوه بر نشان این بازی و جمله‌ی «Embrace Your Power» می‌توان نشان چهار پلتفرم ذکر شده را نیز در سمت راست آن مشاهده کرد که در خارج از ساختمان محل برگزاری این رویداد، خودنمایی می‌کند.

Marvels Avengers

دیده شدن نشان پلتفرم گوگل استیدیا را به‌نوعی می‌توان غافل‌گیر کننده دانست و به ما این مساله را ثابت می‌کند که بازی Marvel’s Avengers و در کل اخبار مرتبط با آن تاچه حد می‌تواند غافل‌گیر کننده باشند. این خبر برای کسانی که پلتفرم ابری گوگل را پیش‌خرید کرده‌اند قطعا خبر خوشحال‌کننده‌ای است. در نظر داشته باشید که این بازی اولین محصولی است که توسط کمپانی اسکوئر انیکس برای پلتفرم Google Stadia منتشر خواهد شد.

تاکنون ناشران زیادی برای پشتیبانی اولیه از بازی‌های این پلتفرم نوآورانه پیش‌قدم شده‌اند که در این بین می‌توان به یوبیسافت، بتسدا، باندای نامکو، بانجی و توکی گیمز اشاره کرد. این احتمال نیز که ممکن است سایر بازی‌های اسکوئر انیکس در آینده برای این پلتفرم عرضه شوند وجود دارد؛ بازی‌هایی مانند Final Fantasy 7 و Kingdom Hearts 3.

خبر دیگری نیز برای کسانی که منتظر تجربه کردن این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ بودند داریم و آن این است که در حال حاضر خبری از انتشار بازی روی این کنسول نیست و این مساله به‌نوعی برای کسانی که منتظر بودند روی این کنسول همراه آن را تجربه کنند شوکه‌کننده است. البته این خبر به‌هیچ‌وجه تایید یا تکذیب رسمی نشده و ممکن است در روزهای آتی شاهد شنیدن خبرات خوبی در این زمینه باشیم. پس بهتر است تا زمان کنفرانس کمپانی اسکوئر انیکس صبر پیشه کنیم.

بازی Marvels Avengers پیش از آن‌که در رویداد E3 2019 معرفی شود، وارد دنیای تجارت شده و تیشرت‌هایی با لوگو آن روانه‌ی وب‌سایت آمازون شده بودند. بازی قرار است به‌طور رسمی در جریان کنفرانس اسکوئر انیکس معرفی شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده