نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸

بازی فیفا 20 رسما معرفی شد؛ اطلاعات بیش‌تر در EA Play 2019

الکترونیک آرتز در فاصله چند روز مانده به EA Play 2019، رسما بازی فیفا 20 را تایید و معرفی کرد. 

سری فیفا یکی از دو مجموعه بزرگ شبیه‌ساز فوتبال و یکی از بازی‌های سالیانه الکترونیک آرتز است. امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، EA با انتشار یک تیزر کوتاه رسما جدید‌ترین نسخه از این مجموعه یعنی فیفا 20 را تایید کرد که قرار است اطلاعات بیش‌تر از آن، در جریان رویداد EA Play 2019 ارائه شود که دو روز دیگر یعنی ۱۸ خرداد برگزار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر‌شده از بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

البته حتی پیش از این معرفی رسمی، الکترونیک آرتز در برنامه‌هایش برای EA Play 2019 اعلام کرده بود که قرار است نیم ساعت از برنامه سه‌ساعته آن‌ها در تاریخ ۱۸ خرداد به نسخه بعدی فیفا اختصاص داشته باشد و به همین دلیل هم معرفی بازی اتفاق دور از انتظاری نیست. جدا از این، در تیزر منتشر‌شده، به‌جز لوگو رسمی بازی شاهد اطلاعات دیگری نیستیم و همه‌چیز به رویداد مذکور محول شده است. البته در کنار لوگوی بازی، یک لوگوی دیگر هم به‌چشم می‌خورد که هنوز مشخص نیست دقیقا به چه چیزی مربوط است؛ برخی تحلیل‌گران بر این باور هستند که احتمالا این لوگو به موتور گرافیکی جدید بازی مربوط باشد و EA تصمیم گرفته است پس از نارضایتی‌هایی که از نسخه‌های ساخته‌شده با موتور فراست‌بایت بازی وجود داشت، بازی FIFA 20 را با موتور دیگری توسعه بدهد. 

به هر حال برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این بازی فوتبال و ویژگی‌های دقیق‌تر آن، باید منتظر ۱۸ خرداد و رونمایی کامل سازندگان از بازی باشیم. 


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده