// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

احتمال عرضه Ghost Recon: Breakpoint برای گوگل استیدیا

جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، مدعی شده است که بازی Ghost Recon: Breakpoint برای پلتفرم گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

ماه گذشته بود که یوبیسافت (Ubisoftبازی Ghost Recon: Breakpoint را معرفی کرد. بااینکه اعلام نشد این بازی برای گوگل استیدیا (Google Stadia)، پلتفرم استریم گوگل، عرضه می‌شود، اما سایت کوتاکو در مقاله اخیر خود مدعی شده است که یوبیسافت این بازی را برای گوگل استیدیا هم عرضه می‌کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، در مقاله اخیر خود اعلام کرد که بازی Destiny 2 برای گوگل استیدیا تایید شده است و از ویژگی Cross-Save (کاربران می‌توانند فایل‌های ذخیره‌ای خود را روی گوگل استیدیا اجرا و از ادامه‌ی پیشرفت‌های‌شان بازی را تجربه کنند) هم پشتیبانی می‌کند. حال در این مقاله جیسون شرایر اعلام کرده است که احتمال دارد Ghost Recon: Breakpoint و چند بازی بزرگ دیگر هم برای گوگل استیدیا عرضه شوند.

بااینکه یوبیسافت هنوز این خبر را تایید نکرده است، اما این ناشر فرانسوی تا به امروز اشتیاق زیادی را برای گوگل استیدیا نشان داده است. همچنین زمانی‌که هنوز اسم این پلتفرم پروجکت استریم بود، یوبیسافت ازطریق بازی Assassin's Creed Odyssey اطلاعات بسیار جزئی را از این پروژه به تصویر کشید. همچنین ایوس گیلموت، رئیس یوبیسافت، در جریان رویداد GDC اعلام کرده بود رابطه‌ی بسیار قوی‌ای میان گوگل و یوبیسافت برقرار است.

بااین‌تفاسیر در ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، یک لایو استریم با محوریت بازی‌های جدید گوگل استیدیا برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و ببینیم آیا Ghost Recon: Breakpoint برای این پلتفرم استریم عرضه می‌شود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده