// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Rainbow Six Siege روی کنسول‌ های نسل آینده عرضه می‌شود

مسئولین یوبیسافت مونترال در گفت‌وگوی اخیر خودشان در مورد عرضه Rainbow Six Siege روی کنسول‌های نسل آینده و عرضه نشدن ادامه این بازی سخن گفته‌اند.

Rainbow Six Siege را می‌توان یکی از بازی‌های موفق سرویس دهنده دانست که استودیو یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal)، سازنده بازی رینبو سیکس سیج، تا به‌ امروز ۱۰۰ کاراکتر قابل بازی را در دسترس کاربران قرار داده است. همچنین رویدادها و محتویات دیگر این بازی که به‌صورت فصلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، موردی است که Rainbow Six Siege را به یکی از بازی‌های پرمخاطب آنلاین و رقابتی تبدیل کرده است.

از آن‌جایی که رینبو سیکس سیج یک بازی موفق در طولانی مدت است، این سوال پیش می‌آید که آینده بازی در نسل بعدی کنسول‌های ویدیویی چگونه خواهد بود. طبق جدیدترین اخبار بازی و مصاحبه‌ی الکساندر رمی، کارگردان Rainbow Six Siege، وی در مورد این موضوع صحبت کرده است. الکساندر رمی در‌این‌باره می‌گوید:

ما نمی‌خواهیم یک دنباله برای بازی بسازیم. ما نمی‌خواهیم جامعه کاربری‌مان را به‌واسطه‌ی پلتفرم‌های مختلف، از یکدیکر جدا کنیم. در یک فضای ایده‌آل آینده، دوست داریم تمام کاربران‌مان در کنار یکدیگر بازی کنند. با همین روحیه به استقبال نسل بعدی می‌رویم.

در ادامه از الکساندر رمی پرسیده شد که مهاجرت بازیکنان از کنسول‌های فعلی به کنسول‌های نسل آينده به‌چه شکل خواهد بود که رمی در جواب اعلام کرد:

قدرت هر بازی آنلاین به بزرگی جامعه کاربری‌اش است. من باور دارم که باید تمام تلاش‌های ممکن را انجام دهیم تا فرق این نسخه با نسل بعد، همانند یک پی سی قدرتمند در مقابل یک پی سی معمولی باشد.

باتوجه‌به گفته‌های کارگردان بازی، به‌نظر می‌رسد کاربران کنسول‌های نسل آینده رینبو سیکس سیج، تجربه‌ی کاملا مشابهی را کسب خواهند کرد، اما بازی از نظر ظاهری دستخوش تغییراتی خواهد شد. در انتها مصاحبه کننده از الکساندر رمی پرسید که چگونه عدالت را میان کاربران نسل آینده و نسل فعلی برقرار می‌کنید که وی در‌این‌باره جواب خاصی را نداد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده