نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی واقعیت مجازی Blood & Truth در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۱۱ خرداد، بازی واقعیت مجازی Blood & Truth توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی واقعیت مجازی Blood & Truth در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. Blood & Truth چندی پیش برای پلی‌استیشن VR منتشر شد و توانست نمره‌های بسیار خوبی دریافت کند؛ به طوریکه خیلی‌ها آن را یکی از بهترین بازی‌های منتشر‌شده برای واقعیت مجازی معرفی کردند و حال این اثر از حیث فروش هم توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. 

در حالی که هفته گذشته بازی‌های مختلفی توانسته بودند جایگاه قبلی خودشان را تکرار کنند، این هفته شاهد تغییر و تحولات نسبتا زیادی در جدول هستیم؛ به طوریکه در رتبه دوم، بازی فیفا 19 با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته قرار گرفته است و در رتبه سوم، شاهد بازی Team Sonic Racing هستیم که تنها یک هفته توانست در صدر قرار بگیرد و این هفته دو پله سقوط را تجربه کرده است. رتبه چهارم، در اختیار بازی Days Gone قرار دارد که به نسبت هفته پیش با دو پله سقوط مواجه شده و در رتبه پنجم هم شاهد Red Dead Redemption 2 هستیم که تنها اثری در بین ۱۰ بازی پرفروش به‌شمار می‌رود که توانسته رتبه هفته گذشته خودش را تکرار کند. 

اما در رتبه شِشُم،‌ شاهد یک بازی تازه‌وارد دیگر هستیم؛ Cricket 19 – The Official Game of the Ashes که اثری با محوریت ورزش کریکت است و این هفته در دسترس قرار گرفته است. رتبه هفتم، در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe است که یک پله صعود را نسبت به هفته پیش تجربه کرده و در رتبه هشتم هم بازی GTA V با یک پله صعود قرار گرفته است. رتبه نهم جدول این هفته در اختیار بازی Forza Horizon 4 با یک پله صعود نسبت به هفته پیش است و در نهایت در رتبه دهم هم Mortal Kombat 11 قرار گرفته است که با سه پله سقوط رو‌به‌رو شده است. 

تغییرات جدول در این هفته، باعث شده تا برخی بازی‌ها نسبت به هفته گذشته دیگر جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش نداشته باشند؛ به‌طور دقیق‌تر بازی The Divison 2 این هفته با پنج پله سقوط در جایگاه یازدهم دیده می‌شود و Rage 2 هم در رتبه سیزدهم قرار گرفته است که خبر از سقوطی ۹ پله‌ای می‌دهد. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱۱ خرداد (۱ ژوئن) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Blood & Truthصدرنشینی در هفته اول انتشار
۲۳FIFA 19-
۳۱Team Sonic Racingاز دست دادن صدر پس از یک هفته
۴۲Days Gone-
۵۵Red Dead Redemption 2تکرار رتبه هفته قبل
۶-Cricket 19 – The Official Game of the Ashesهفته اول انتشار
۷۸Mario Kart 8 Deluxe-
۸۹GTA V-
۹۱۰Forza Horizon 4-
۱۰۷Mortal Kombat 11-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده