// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید Star Citizen با محوریت مراحل ساخت این بازی

به تازگی استودیو کلاود ایمپریوم گیمز تریلری از بازی Star Citizen منتشر کرده که برخی از مراحل ساخت آن و همچنین ویژگی شخصی‌سازی را در این بازی نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Cloud Imperium Games تریلری جدید از بازی Star Citizen منتشر کرده که روند ساخت این بازی فضایی و همچنین المان‌های بسیاری از آن را به‌نمایش می‌گذارد. در این تریلری به مواردی همچون سیستم قانون این بازی نگاهی می‌شود که قرار است در آپدیت شماره‌ی 3.6 به این بازی انحصاری پی سی، در اواخر ماه ژوئن اضافه شود. در این بین صحبتی نیز از بازار سیاه داخل بازی شده و اهمیت استفاده از آن برای خرید و فروش کالا و تاثیری که می‌تواند روی گیم‌پلی شما داشته باشد موردی بحث قرار می‌گیرد.

بخش دوم تریلر که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، به معرفی و صحبت در مورد کشتی فضایی Esperia Prowler اختصاص دارد که منشا فضایی دارد و در حال حاضر توسط تیم توسعه‌ی بازی ساخته شده است. در پایان نیز نگاهی به سیستم محبوب شخصی‌سازی در این بازی انداخته می‌شود که قرار است به‌مرور قابلیت تغییر رنگ و کاستوم کردن بدنه و داخل کشتی فضایی را به شما بدهد. تریلر جدید بازی Star Citizen در زیر قابل مشاهده است:

دانلود ویدیو از آپارات

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، باید بدانید که بودجه جمع‌آوری شده برای روند ساخت و توسعه‌ی آن یک میلیون دلار دیگر افزایش داشته است و البته هنوز فراتر از ۲۲۷ میلیون دلار نرفته است. به‌طور دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، باید گفت که در حالی که تعداد افرادی که در این بازی ثبت‌نام کرده‌اند بیش از ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار نفر است، اما بودجه‌ی جمع‌آوری شده برای آن بیش از ۲۲۷ میلیون و ۲۱۳ هزار دلار است.

نظرات خود را در مورد این بازی و تریلر منتشر شده از آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TW Infinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده