نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Cuphead به‌زودی روی اتومبیل‌های تسلا قابل تجربه می‌شود

با توجه به اطلاعاتی که در پادکست Ride the Lightning منتشر شد، مدل‌های 3، X و S خودروهای برند تسلا در فصل تابستان، میزبان بازی Cuphead خواهند شد.

Cuphead، این اثر تحسین‌شده‌ی استودیو MHDR طی چند سالی که از انتشارش می‌گذرد، به‌قدری از منظر فنی و اقتصادی قوی عمل کرده است که امروز، به‌مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های منتشرشده توسط کمپانی مایکروسافت یاد کنیم. اثری که کیفیت بالای محتوایش کاری کرد تا روی کنسول نینتندو سوییچ نیز پورت شود و امروز در جریان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که این بازی قرار است برای پلتفرم اجرای بازی خودروهای برند تسلا هم پورت شود.

طی یکی از قسمت‌های پادکست Ride the Lightning (پادکست ویژه‌ی بررسی اتوموبیل‌های برند تسلا) مشخص شد که به‌زودی دارندگان مدل‌های 3، X و S اتوموبیل‌های این کمپانی می‌توانند بازی «کاپ‌هد» را روی پلتفرم‌ اجرای بازی خودروهای‌شان اجرا کنند. ایلان ماسک، مدیر کمپانی SpaceX درباره‌ی این موضوع چنین گفته است:

طی این مدت با سازندگان Cuphead مشغول کار کردن روی اجرا بازی روی پلتفرم تسلا بودیم و بالاخره کار کرد؛ کاپ‌هد بازی جذابی است؛ این بازی خیلی سخت است؛ واقعا به‌شکلی دیوانه‌وار و اذیت‌کننده‌ سخت است!

ماسک چندی پیش و در قالب یک توییت، ویدیویی از اجرای موتور گرافیکی Unity که بازی Cuphead نیز با این موتور بهینه‌سازی شده است را به‌اشتراک گذاشت. دکمه‌های روی فرمان اتوموبیل، صفحه‌ی لمسی و اتصال یک کنترلر (ایکس باکس وان / پلی استیشن 4) با درگاه USB، راه‌های کنترل بازی روی پلتفرم‌ اجرای گیم اتوموبیل‌های برند تسلا هستند و دقت بالایی که تجربه‌ی بازی کاپ‌هد از شخص گیمر طلب می‌کند، کنترلش را تنها با استفاده از کنترل‌های USBدار محدود کرده است.

با توجه به محدودیت‌های حافظه‌ی داخلی پلتفرم اجرای بازی این خودرو، گفتنی است که اولین چپتر از بازی یعنی Inkwell Isle برای خودروهای تسلا پورت خواهد شد و کمپانی MHDR در صورت اجرای کاملا صحیح بازی روی این پلتفرم، پورت Cuphead را نهایی می‌کند. بازی Cuphead در تاریخی نامشخص از تابستان امسال راهی پلتفرم اجرای بازی خودروهای تسلا می‌شود. گفتنی است که بازی‌های بیشتری از موتور گرافیکی Unity برای این اتوموبیل ساخته و منتشر خواهد شد.


منبع mspoweruser
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده