// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

صداپیشه اسنیک کاراکتر جدید Bloodstained: Ritual of the Night را صداگذاری می‌کند

شرکت 505 گیمز با انتشار تریلری از کاراکتر قابل بازی جدید Bloodstained: Ritual of the Night رونمایی کرد که صداپیشه کاراکتر سالید اسنیک صداپیشگی آن را انجام داده است.

کوجی ایگاراشی، سازنده سابق Casltevania: Symphony of the Night چند سالی است که در حال ساخت بازی جدید خود با نام Bloodstained: Ritual of the Night است. بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار قرار است این بازی اواخر ماه جاری منتشر شود. ناشر این بازی یعنی شرکت 505 گیمز به تازگی از کاراکتر قابل بازی جدید بلاداستیند رونمایی کرده است.

اگر نسخه قدیمی بازی Bloodstained را تجربه کرده‌ باشید با نام Zangetsu آشنا هستید که قرار است در کنار کاراکتر اصلی این بازی یعنی Miriam به نبرد با هیولاها برود. زانگتسو یک سامورایی است که در این نسخه بازمی‌گردد تا با کاتانای خود دشمنان را از پا در بیاورد. در حالی که زانگتسو در زمان عرضه بازی در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد اما ناشر این بازی خاطرنشان کرد که پس از عرضه بازی این کاراکتر به رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

یکی از موارد قابل توجه این کاراکتر، صداپیشه آن است که بسیاری از گیمر‌ها با آن آشنا هستند؛ دیوید هایتر که پیش‌تر صداپیشگی کاراکترهای محبوبی همچون سالید اسنیک و بیگ‌باس در Metal Gear Solid را انجام داده است قرار است صدای گرمش را در این کاراکتر نیز بدمد. اگر دوست دارید باری دیگر صدای این کاراکتر را بشنوید پیشنهاد می‌کنیم تریلری را که در انتهای مطلب قرار داده شده است، از دست ندهید. 

اگر اولین بار است که نام بازی Bloodstained: Ritual of the Night به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این بازی همانند سیمفونی آو نایت در سبک مترویدوینیا و دوبعدی ساخته می‌شود.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night قرار است در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شود. همچنین در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ماه) کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند از این بازی لذت ببرند. در پایین تریلر معرفی این کاراکتر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و کاراکتر جدید آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده