// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

کاربران Super Mario Maker 2 نمی‌توانند بخش کوآپ آنلاین را با دوستان‌شان تجربه کنند

شرکت نینتندو به‌تازگی اعلام کرده است کاربران تنها در حالت لوکال یا اسپلیت اسکرین می‌توانند Super Mario Maker 2 را در کنار دوستان‌شان تجربه کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Super Mario Maker 2 حالت مشارکتی (کوآپ) آن است که به شما اجازه می‌دهد در کنار سایر بازیکن‌ها یا دوستان‌تان مراحل را تغییر دهید و تجربیات منحصربه‌فردی را کسب کنید. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حالت مشارکتی آنلاین بازی به‌نحوی طراحی شده است که به‌ بازیکن اجازه نمی‌دهد که با دوستان خود Super Mario Maker 2 را تجربه کند.

به‌عبارتی در حالت کوآپ آنلاین، سیستم Matchmaking به‌شکلی طراحی شده است که بازیکن به‌صورت تصادفی با سایر بازیکن‌های جهان بازی در یک تیم قرار می‌گیرد تا این بازی را درکنار یکدیگر انجام دهند. اگر می‌خواهید با دوستان خود Super Mario Maker 2 را تجربه کنید، باید روی یک کنسول یا ازطریق شبکه محلی این بازی را با یکدیگر تجربه کنید. با این‌که هنوز نینتندو به‌صورت رسمی یا ازطریق یک دایرکت این موضوع را مطرح نکرده است، اما باتوجه‌به سابقه نینتندو در بخش آنلاین بازی‌هایش، می‌تواند انتظار داشت که چنین اتفاقی در سوپر ماریو میکر 2 رخ دهد.

نماینده نینتندو در نشست خبری خود اعلام کرده است که دلیل اعمال این چنین سیستمی برای بازی Super Mario Maker 2 این است که بازیکنان با کمک یکدیگر، نتوانند خود را در سطوح بالای لیدربورد قرار بدهند و هر شخص باتوجه‌به توانایی‌‌های خودش در لیدربرد بازی قرار بگیرد. درگذشته نینتندو برای بازی‌هایی نظیر Splatoon 2 یا New Super Mario Bros U. Deluxe هم از این سیستم Matchmaking استفاده کرده بود.

تعدادی از کاربران در فضای مجازی هم از این اتفاق ناراضی هستند و گفته‌اند که نینتندو می‌تواند پس از عرضه بازی، این ویژگی را به سوپر ماریو میکر 2 اضافه کند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا وجود سیستم Matchmaking مشابه در Super Mario Maker 2 می‌تواند مانع از بوست شدن کاربران در لیدربرد شود؟ سوپر ماریو میکر 2 در تاریخ هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده