// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سرویس Ubisoft Pass به صورت تصادفی توسط فروشگاه یوبیسافت فاش شد

یکی از کاربران سایت ResetEra به‌تازگی متوجه شده است که فروشگاه یوبیسافت، به اشتباه تصویر سرویس جدید خود با نام Ubisoft Pass را منتشر کرده است.

در صنعت بازی‌های ویدیویی، پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام سرویس‌های اشتراکی مخصوص‌به خودشان را دارند و بازیکنان با خرید هرکدام از این سرویس‌های اشتراکی، مزایا مختلفی را کسب می‌کند. برای مثال با خرید سرویس EA Access، می‌توانید تمامی بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را به‌صورت رایگان تجربه کنید. حال به‌نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت (Ubisoft) هم یک سرویس اشتراکی مخصوص‌به خودش را در برنامه کاری خود قرار داده است.

ubisoft

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ResetEra متوجه شده است که فروشگاه یوبیسافت، تصویری را منتشر کرده است که سرویس Ubisoft Pass را نشان می‌دهد. در حال حاضر این تصویر حذف شده است، اما وجود عبارت پرمیوم، نشان می‌دهد که این سرویس در نسخه‌های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها مزیت‌های مختلفی دارند. از آن‌جایی که یوبیسافت جزو آن دسته از شرکت‌های بازیسازی است که مجموعه‌های صاحب نام و پرطرفدار مختلفی دارد، وجود چنین سرویسی دور از ذهن نیست. 

حال باید منتظر معرفی رسمی این سرویس توسط یوبی سافت بمانیم و ببینیم چه قیمتی برای Ubisoft Pass در نظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده