// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت جدید COD: Black Ops 4 کاربران را کمتر با نقشه Arsenal Sandstorm روبه‌رو می‌کند

استودیو تری آرک در جریان آپدیت اخیر COD: Black Ops 4 تغییراتی را روی بازی اعمال کرده است و کاربران کمتر از گذشته نقشه Arsenal Sandstorm را مشاهده می‌کنند.

نقشه‌ی Arsenal Sandstorm بازی Call of Duty: Black Ops 4 جزو آن دسته از نقشه‌هایی است که طرفدار زیادی ندارد و ظاهرا بازیکنان بیش از هر نقشه دیگری، Arsenal Sandstorm را تجربه می‌کردند. سیستم نقشه‌های بازی بدین صورت است که کاربران به‌صورت چرخشی نقشه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنند و به آن‌ها رای می‌دهند. به‌نظر می‌رسید Arsenal Sandstorm بیشتر از سایر نقشه‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گرفت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی COD: Black Ops 4 منتشر شده است که یک سری ویژگی مختلف را به این بازی اضافه کرده است. بااین‌حال اصلی‌ترین موردی آپدیت بازی Call of Duty: Black Ops 4، این است که کاربران کمتر از گذشته نقشه Arsenal Sandstorm را مشاهده خواهند کرد. استودیو تری آرک (Treyarch) در به‌روزرسانی اخیر این بازی مشکل ذکر شده را حل کرده است و شاهد یک نظیم دقیق میان چرخش نقشه‌های بازی هستیم.

تری آرک اعلام کرده است که باتوجه‌به بازخوردهای کاربران و آمار رای‌ آن‌ها در بخش انتخاب نقشه، موردی بوده است که این تصمیم را گرفته‌اند. یکی از مواردی که در نقشه Arsenal Sandstorm عده‌ای از کاربران را اذیت می‌کند، این است که بدون دوربین دید در شب نمی‌توانید سایر بازیکن‌ها را مشاهده کنید و وضوح سایر نقشه‌ها، در این نقشه در دسترس نیست. از دیگر محتویات به‌روزرسانی ذکر شده هم می‌توان به اضافه شدن یک پلی‌لیست مخصوص به نقشه Nuketown اشاره کرد.

کاربران مجموعه Call of Duty این پلی‌لیست را در نسخه‌های پیشین با نام Nuketown 24/7 مشاهده کرده‌اند. در جریان این بخش جدید تنها در نقشه Nuketown، بخش چندنفره را تجربه می‌کنید. همچنین تری آرک اعلام کرده است که در آینده حالت‌های بیشتری به بازی اضافه می‌شوند که یکی از آن‌ها Bolt Action Barebones نام دارد. نظر شما کاربران زومجی در مورد نقشه Arsenal Sandstorm چیست؟ آیا شما هم با طراحی این نقشه و نحوه انجام بازی در آن مشکل دارید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده