// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

کشف Easter Egg مخفی در کاور بازی Call of Duty: Black Ops III

اکتیویژن به همراه معرفی رسمی Call of Duty: Black Ops III، تصویری از جلد نسخه‌ی فیزیکی بازی با فیگوری مشابه نسخه‌‌های قبلی منتشر کرده است. حال نکته‌ای مخفی در جلد نسخه‌ی فیزیکی بازی کشف شده که خبر از حضور دوباره‌ی نام «سالی» دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پوستر منتشر شده تا حدود زیادی شبیه به کاور Call of Duty: Black Ops طراحی شده است. البته این شباهت تنها در فیگور نبوده و همانطور که در تصاویر پایین قابل مشاهده است، با بزرگنمایی تصویر و نزدیک کردن اسلحه‌ی شخصیت موجود در کاور شاهد شباهت‌هایی هستیم.

CodSally-887x1024

ظاهرا شاهد بازگشت «سالی» خواهیم بود. طبیعتا با وجود نام سالی شاهد حضور کلمه‌ی دوقلوی آن موستانگ نیز خواهیم بود. نام «موستانگ و سالی» برگرفته از آهنگ موستانگ سالی، کاری از مک رایس است که در سال ۱۹۶۵ ساخته شده بود.

هرچند کُلت موجود در کاور Call of Duty: Black Ops III  مانند شماره‌ی اول، کلت M1911 نیست اما وجود این قبیل نکات در جلد بازی می‌تواند به خودی خود جذاب باشد. دیشب با انتشار ویدیویی رسما از بازی Call of Duty: Black Ops III رونمایی شد و در ادامه شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از بخش داستانی و ویژگی‌های جدید این بازی بودیم. Call of Duty: Black Ops III در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های‌شخصی منتشر می‌شود. در صورتی که از علاقمندان به بازی‌کردن در رایانه‌ی شخصی خود هستید می‌توانید خبر سیستم مورد نیاز برای اجرای Call of Duty: Black Ops III را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده