// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

تیم Empire عنوان قهرمانی نهمین لیگ حرفه ای بازی Rainbow Six را از آن خود کرد

روس‌ها بعد از دو روز رقابت نزدیک توانستند عنوان قهرمانی نهمین لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege را از آن خود کنند.

نمایندگان مناطق آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و اروپا بعد از دو روز رقابت تنگاتنگ قهرمان نهمین لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege را مشخص کردند. مرحله اصلی مسابقات در یک فرمت تک حذفی و با حضور هشت تیم پیگیری شد. تیم Evil Geniuses با شکست تیم‌های FaZe Clan و Immortals اولین فینالیست مسابقات بود و در سمت دیگر Team Empire با در هم کوبیدن تیم‌های DarkZero Esports و Fnatic به عنوان دومین فینالیست مسابقات معرفی شد. در نهایت نماینده اروپا در یک بازی زیبا در فینال مسابقات تیم EG را با نتیجه ۲:۱ شکست داد و عنوان قهرمانی را به‌دست آورد.

تمامی بازی‌های مرحله اصلی رویداد در بخش آرشیو ویدیوهای توییچ ذخیره شده است و در ادامه هایلایت بازی فینال مسابقات بین تیم‌های Evil Geniues و Team Empire قرار دارد که می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

نکته قابل توجه در مورد این رویداد، عدم موفقیت تیم G2 Esports برای کسب جواز حضور در مرحله اصلی نهمین لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six بود. تیم G2 Esports پیش از Pro League Season 9 - Finals توانسته بود با شکست Team Empire در فینال مسابقات Six Invitational 2019، اولین عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۹ را به همراه ۸۰۰ هزار دلار جایزه از آن خود کند.

Team Empire Rainbow Six

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولTeam Empire۷۵ هزار دلار
دومEvil Geniuses۳۰ هزار دلار
سوم-چهارمFaZe Clan | Fnatic۱۵ هزار دلار
پنجم-هشتمImmortals | LeStream Esport | DarkZero Esports | PET Nora-Rengo۸ هزار دلار

علاقه‌مندان به بازی رینبوسیکس هنوز یک رویداد مهم دیگر را در سال میلادی جاری پیش رو دارند که در ماه‌ اوت (مرداد-شهریور) به میزبانی شهر رالی در کارولینای شمالی برگزار خواهد شد. این رویداد با حضور شانزده تیم مطرح بازی پیگیری می‌شود و مجموع جوایز رویداد نیز ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده