// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

محتویات Expansion Pass بازی Metro Exodus مشخص شد

Expansion Pass بازی Metro Exodus دو مرحله داستانی جدید را به بازی اضافه می‌کند که اولین مرحله، در آخر تابستان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Metro Exodus در اسفند ماه ۹۷ در دسترس کاربران قرار گرفت و حال استودیو 4A Games و دیپ سیلور (Deep Silver)، به‌ترتیب سازنده و ناشر مترو اکسودس، محتویات Expansion Pass این بازی را در دسترس کاربران قرار دادند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دو بسته الحاقی مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها، روی کاراکترهای دیگری به‌جز آرتیوم، قهرمان مجموعه Metro، تمرکز دارد. اولین بسته الحاقی بازی، The Two Colonels نام دارد که با محوریت کاراکتر کلنل خلبنیکوو در اواخر تابستان عرضه خواهد شد. همچنین یک سال پس از ماجراهای کلنل خلبنیکوو، بازیکنان هدایت کلنل میلر را برعهده می‌گیرند و شاهد محیط‌ها و سلاح‌های جدید نظیر آتش‌افکن هستیم.

دومین بسته الحاقی Metro Exodus، در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و Sam’s Story نام دارد. داستان این بسته الحاقی هم روایت‌گر ماجراجویی یک عضو نیرو دریایی آمریکا به نام سم است که می‌خواهد به خانه برگردد و به دنبال خانواده خود برود. بازیکنان می‌توانند هر دو بسته الحاقی بازی را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنند یا اینکه Expansion Pass بازی Metro Exodus را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار بخرند.

Metro Exodus توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

جدید‌ترین نسخه از سری مترو یا همان Metro Exodus، داستان یک سفر است؛ سفری برای پیدا کردن بهشتی عاری از اثرات جنک. وقتی به صورت کلی به این سفر نگاه کنیم، در نهایت مزه دوست‌داشتنی از آن زیر زبان‌مان خواهد ماند اما در بررسی دقیق‌تر، بازی مشکلاتی چون هوش مصنوعی ضعیف، مسائل فنی آزاردهنده و ضعف اتمسفر در مقایسه با نسخه‌های قبلی را هم یدک می‌کشد اما در مجموع، اثری است که حداقل ارزش یک بار بازی کردن را دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده