نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵

تکذیب خبر ساخت نسخه جدید Splinter Cell توسط یوبی‌سافت

با‌وجود انتشار خبری مبنی بر ساخته شدن نسخه جدید سری محبوب Splinter Cell، یوبی‌سافت با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد. 

بامداد امروز خبر بسیار جذابی برای طرفداران سری Splinter Cell منتشر شد؛ جولین گریتی، از بازیسازان فعال در یوبی‌سافت که سابقه کار روی آثاری چون The Division 2 را هم دارد، با انتشار توییتی اعلام کرد که در حال کار روی نسخه جدید سری Splinter Cell است و این بازی در جریان نمایشگاه E3 2019 رونمایی خواهد شد. این خبر بلافاصله واکنش طرفداران این مجموعه را که سال‌ها منتظر نسخه جدید آن هستند در پی داشت و بسیاری آن را معرفی رسمی بازی تلقی کردند. 

با این حال به‌نظر می‌رسد که شرکت فرانسوی، یک بار دیگر طرفداران اسپلینتر سل را نا‌امید کرده است؛ چرا که طبق اعلام یوبیسافت، توییت گریتی نه یک تایید رسمی که صرفا یک جوک از طرف وی بوده است! به طور دقیق‌تر، پس از پیگیری سایت‌های مختلف، یوبی‌سافت در واکنش به سایت US Gamer این موضوع را اعلام کرد و گفت:

جولین گریتی علاقه زیادی به شوخی کردن و گفتن جوک دارد و این هم فقط یک جوک از طرف او بود. ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای معرفی رسمی نداریم. 

به هر حال به نظر می‌رسد که توییت جولین گریتی نه یک تایید رسمی که صرفا شوخی وی با طرفداران این سری بوده است و نباید به این زودی‌ها منتظر معرفی نسخه جدید سری اسپلینتر سل باشیم. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده