// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نقشه‌ آلکاتراز امروز مجددا در دسترس کاربران Call of Duty: Black Ops 4 قرار می‌گیرد

پس از حذف ناگهانی نقشه آلکاتراز از حالت بلک‌اوت بازی COD: Black Ops 4، تری آرک اعلام کرده است که امروز این نقشه مجددا به بازی بر می‌گردد.

تقریبا ماه گذشته بود که استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4 اعلام کرد که نقشه‌ی آلکاتراز به حالت بلک‌اوت این بازی اضافه می‌شود. تقریبا یک ماه نقشه‌ی آلکاتراز در دسترس کاربران بتل رویال Black Ops 4 قرار گرفت، اما هفته گذشته بدون هیچ اعلامیه‌ای این نقشه از بازی حذف شد. پس از این اتفاق کاربران نارضایتی خود را به گوش تیم سازنده رساندند. حال مشخص شده است که تصمیم تری آرک برای حذف آلکاتراز از حالت بلک اوت موقتی بوده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک در جریان یک توییت اعلام کرده است که امروز آپدیت جدیدی در دسترس کاربران بازی قرار می‌گیرد و نقشه آلکاتراز هم مجددا به بازی اضافه می‌شود. همچنین مشخص شده است که در به‌روزرسانی امروز تمامی محتویات اضافه‌شده در هفته گذشته برای کاربران پلی استیشن 4، نظیر اسپشالیست Spectre و Wetworks جدید نقشه بلک اوت، در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان هم قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده در حساب کاربری توییتر تری آرک را مشاهده کنید که تمامی جزئیات آپدیت امروز را نمایش داده است.

جزئیات آپدیت هفت مِی COD: Black Ops 4


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده