// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Clu Clu Land و Donkey Kong JR به بازی های سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند

کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، به‌زودی می‌توانند بازی‌های VS. Excitebike، Clu Clu Land و Donkey Kong JR را روی کنسول هیبریدی خود تجربه کنند.

با فعال شدن سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، شرکت نینتندو ماه‌به‌ماه بازی‌هایی از آثار کنسول NES را در لیست بازی‌های رایگان این سرویس قرار می‌دهد. ازاین‌رو کاربرانی که اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را خریداری کنند، می‌توانند به صورت رایگان بازی‌های قرار داده شده در این لیست را تجربه کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که بازی‌های VS. Excitebike، Clu Clu Land و Donkey Kong JR به این سرویس اشتراکی اضافه خواهند شد.

متاسفانه زمان دقیق راه‌یابی این سه بازی کنسول NES برای نینتندو سوییچ اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک به لیست بازی‌های سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه شوند. کاربران می‌توانند تا قبل از عرضه این سه بازی، بازی‌های Punch-Out، Super Mario Bros، The Lost Levels و Star Soldiers را روی کنسول هیبریدی‌شان تجربه کنند. همچنین اگر عضو سرویس توییچ پرایم شوید، می‌توانید یک سال اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را به صورت رایگان دریافت کنید.

طبق آخرین آمار منتشر شده، تعداد کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ به ۹.۸ میلیون نفر رسیده است. نظر شما کاربران زومجی در مورد سرویس آنلاین نینتندو سوییچ و بازی‌های کنسول NES چیست؟ برای مشاهده لیست کامل بازی‌های NES برای نینتندو سوییچ هم می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده