// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت واقعیت مجازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild منتشر شد

نینتندو یک به‌روزرسانی برای The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرده که علاوه بر اضافه کردن حالت واقعیت مجازی به این بازی، سرعت بارگزاری آن را هم بالا می‌برد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو یک آپدیت برای بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild منتشر کرده که علاوه بر اضافه کردن یک حالت واقعیت مجازی به این اثر محبوب، سرعت لودینگ یا بارگزاری مراحل آن را افزایش می‌دهد. این آپدیت که طی چند روز گذشته به بازی اضافه شده، حالت واقعیت مجازی را به بخش موسوم به Labo اضافه کرد. حالا علاوه بر این حالت، مشخص شده که سرعت بارگزاری یا لودینگ مراحل و بخش‌های مختلف بازی نیز بهبود داشته است. گواه این ادعا توییت یکی از بازیکنان اسپیدران است که سرعت لودینگ بازی را در حین تمرین‌های خود پیش و پس از انتشار این آپدیت مقایسه کرده است.

این شخص یک ویدیو نیز در این راستا در حساب شخصی توییتر خود منتشر کرده که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. به عنوان مثال، یکی از مواردی که وی مورد بررسی قرار داده مربوط می‌شود به زمان خروج از یکی از معابد بازی یا Shrine که در حالت پیش از انتشار آپدیت نزدیک به ۱۷ ثانیه به طول می‌کشید، اما پس از آپدیت این زمان به ۱۲ ثانیه کاهش پیدا کرده است. زمان ورود به معبد نیز دچار کاهش شده و از ۱۳ ثانیه به ۱۰ ثانیه رسیده است. البته باید بدانید که این تست‌ها روی نسخه‌ی کارتریجی بازی انجام گرفته، نه نسخه‌ی دیجیتال.

این به‌روزرسانی زمان بارگزاری دو نسخه‌ی سوییچ و Wii U بازی را به یکدیگر نزدیک کرده است. به‌طوری که پیش از این آپدیت، لودینگ بازی روی Wii U سریع‌تر بود. به‌طور کلی زمان لودینگ و ری-استارت روی Wii U سریع‌تر از نینتندو سوییچ بود و این امر باعث شده بود که کنسول Wii U تبدیل شود به انتخاب اول برای کسانی که قصد داشتند بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild را با سرعت بیشتری تجربه کنند. اما آپدیتی که از آن سخن می‌گوییم، باعث نزدیک‌تر شدن زمان لودینگ این دو کنسول به یکدیگر شده است.

Zelda Breath of the Wild

مورد دیگری نیز وجود دارد که توسط کسانی که نسخه‌ی سوییچ بازی را مورد داده‌کاوی قرار داده‌اند و همچنین مودرهای آن عنوان شده که گویای این امر است که نسخه‌ی سوییچ بازی به واسطه‌ی یک به‌روزرسانی مجهز به حالت Boost Mode شده است. البته در نظر داشته باشید که این مورد به‌صورت رسمی توسط شرکت Nintendo تایید نشده و حتی جزو تغییرات آپدیت نسخه 8.0 بازی نیز نیست. اما کسانی که گفته شد به واسطه‌ی اعمال فنون داده‌کاوی موفق شده‌اند به اطلاعاتی دست یابند که نشان می‌دهد افزایش سرعت لودینگ در نسخه‌ی سوییچ، مربوط به آخرین آپدیت است، اما افزایش سرعت توسط نینتندو تایید نشده است.

این افراد همچنین معتقد هستند که بازی Super Mario Odyssey نیز که به تازگی به‌روزرسانی شده، در بخش لودینگ دچار افزایش سرعت شده است. مجددا تاکید می‌کنیم که این حالت Boost Mode و همچنین افزایش سرعت در لودینگ بازی، تاکنون توسط نینتندو تایید نشده است. اما چیزی که در عمل مشخص است این است که ظاهرا تعدادی از بازیکنان نسخه‌ی سوییچ بازی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild و تعدادی بازی دیگر، با افزایش سرعت در لودینگ روبرو شده‌اند.

اگر شما نیز چنین تجربه‌ای داشته‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده