// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

قهرمان جدید League of Legends با نام Yuumi معرفی شد

رایت گیمز قهرمان جدید بازی League of Legends با نام Yuumi را معرفی کرد و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

چندی پیش بود که حساب کاربری توییتر بازی League of Legends اعلام کرد که در آینده محتوای جدیدی را برای کاربران رونمایی خواهند کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر بازی League of Legends، صد و چهل و چهارمین قهرمان بازی را معرفی کرد که Yummi نام دارد.

همچنین تریلر این کاراکتر با نام Yuumi: The Magical Cat هم در دسترس قرار گرفته است. باتوجه‌به تریلر منتشر شده، یامی یک کاراکتر پشتیبان یا به اصطلاح ساپورت است که از جادوهای مختلفی استفاده می‌کند. درطول بازی، او را سوار بر یک کتاب جادویی می‌بینیم که توانایی پر کردن نوار سلامتی خود یا هیل کردن را دارد و سرعت حرکت کردن یامی هم بیشتر می‌شود. برای قابلیت دوم هم استفاده از یک زره (Shield) را برای پشتیبانی از هم‌تیمی‌ها شاهد هستیم. همچنین سومین قابلیت یامی هم به‌شما اجازه می‌دهد تا به حریفان آسیب وارد کنید و به‌نظر می‌رسد شاهد آهسته‌تر شدن حرکت هدف هم خواهیم بود. درانتها، قابلیت آلتیمیت Yuumi، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از کتاب جادویی استفاده کنند و به دشمنان آسیب‌ برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهارت‌ها و قابلیت‌های یامی می‌توانند به‌صفحه‌ی این کاراکتر در سایت رایت گیمز مراجعه کنید. از نظر داستانی، یامی به‌دنبال استاد خودش است و قصد دارد او را پیدا کند. درادامه می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر Yuumi را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده