نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

بازی One Piece World Seeker با بسته‌های الحاقی بعدی میزبان کاراکترهای سابو و ترافالگار لو می‌شود

پس از کاراکتر زورو، بسته‌های الحاقی بعدی بازی One Piece World Seeker امکان تجربه کاراکترهای سابو و ترافالگار لو را برای بازیکنان مهیا می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو از بخشی از محتوای دو بسته الحاقی بعدی بازی One Piece World Seeker رونمایی کرد. بسته الحاقی دوم بازی امکان کنترل کاراکتر سابو (Sabo) را برای بازیکنان فراهم می‌کند و این در حالی است که بسته الحاقی سوم به کاربران اجازه می‌دهد تا به تجربه کاراکتر ترافالگار دی. واتر لو (Trafalgar D. Water Law) بپردازند. کمپانی Bandai Namco از معرفی این کاراکترها در شماره بعدی مجله هفتگی شونِن جامپ خبر داد، اما این اطلاعات پیش از زمان معمول فاش شد. تریلر مربوط به کاراکترهایی که از طریق بسته‌های الحاقی دوم و سوم به بازی One Piece World Seeker راه می‌یابند، در روزهای آتی به وسیله باندای نامکو منتشر خواهد شد.

باندای نامکو اعلام نکرده است که مجموعا شاهد چند بسته الحاقی خواهیم بود؛ بنابراین امکان معرفی کاراکترهای بیشتر در آینده وجود دارد

بسیاری از طرفداران منتظر معرفی بسته‌های الحاقی بعدی بازی هستند تا از این طریق کنترل دیگر اعضای گروه دزدان دریایی کلاه حصیری (Straw Hat Pirates) را به دست بگیرند. کمپانی باندای نامکو تابه‌حال اعلام نکرده است که در مجموع شاهد چند بسته الحاقی خواهیم بود؛ بنابراین امکان معرفی کاراکترهای بیشتر در آینده وجود دارد. تمام این بسته‌های الحاقی بخشی از محتوای سیزن پَس بازی را تشکیل می‌دهند و امکان خریداری جداگانه آن‌ها نیز وجود دارد. اولین بسته الحاقی بازی One Piece World Seeker که با نام The Void Mirror Prototype شناخته می‌شود، در اوایل تابستان عرضه خواهد شد و کاراکتر زورو (Zoro) از طریق آن قابل بازی خواهد بود.

بازی One Piece: World Seeker در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به خاطر داستانی زیبا با شخصیت‌پردازی خوب به ویژه‌ برای علاقه‌مندان وان پیس، طراحی زیبای مکان‌های مختلف جزیره Jail Island و امکان انتخاب موسیقی‌های مختلف و صداگذاری خوب بازی که از معدود ویژگی‌های مثبت بازی به شمار می‌آید، در بررسی زومجی نمره ۵.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی One Piece: World Seeker هرچند با دنیای رنگارنگ و سیستم ارتقاء مینیمال اما جذابش می‌تواند بازیکنان را کمی سرگرم کند، اما به دلیل گیم‌پلی ناکارآمد، پرایراد و ناقصی که دارد به سرعت تکراری می‌شود. حضور شخصیت‌های آشنای مجموعه از یک طرف و موسیقی دلنشین بازی از طرف دیگر تا حدودی بازی را جذاب می‌کند، ولی هنوزهم وان پیس ورلد سیکر نتوانسته به محصولی برای ادای دین بازیسازان به اثر با قدمتی ۲۲ ساله تبدیل شود.

بازی One Piece: World Seeker همچنین دارای یک بسته الحاقی دیگر بود که به خاطر جریان داشتن وقایع آن در چشمه‌های آب‌گرم برای نسخه امریکای شمالی بازی منتشر نشد، اما سایر مناطق شانس تجربه آن را به دست آوردند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده