// یکشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کاراکتر Kid Goku ماه آینده به بازی Dragon Ball Fighterz اضافه می‌شود

شرکت باندای نامکو اعلام کرده که شخصیت Guku مربوط‌به انیمه‌ی Dragon Ball GT ماه آینده به بازی Dragon Ball Fighterz اضافه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌ی شرکت باندای نامکو، شخصیت Goku که در حقیقت متعلق به انیمه‌ Dragon Ball GT است، قرار است ماه آینده‌ی میلادی (اواسط اردیبهشت ماه به بعد) به بازی Dragon Ball Fighterz اضافه شود. پیش‌تر خبر اضافه شدن این شخصیت به بازی را در زومجی خوانده بودید. این خبر به واسطه‌ی انتشار تصویری از این شخصیت در مجله‌ی V Jump اعلام شده است.

همان‌طور که می‌دانید کاراکتر کیدگوکو در حالت «تغییر نیافته» مبارزه می‌کند و حین Super Kamehameha به حالت Super Saiyan 1 Goku تبدیل می‌شود. همچنین اگر کیدگوکو طی شکست هم‌تیمی خود از قابلیت Meteor Attack استفاده کند، وی به حالت Super Saiyan 4 تبدیل می‌شود و به قدرت نهایی خود یعنی Dragon Fist Explosion دست پیدا می‌کند. این درواقع دومین حالت است که می‌توان از این طریق به آن دست پیدا کرد.

Dragon Ball Fighterz

به‌گفته‌ی شرکت Bandai Namco، شخصیت Kid Goku را می‌توان هر به‌صورت جداگانه و هم ازطریق سیزن پس دوم بازی خریداری کرد. بازی Dragon Ball Fighterz در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده است.

نظرات خود را در رابطه با شخصیت Kid Goku با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده