// یکشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سهام نینتندو در چین افزایش یافت

پس از اینکه اعلام شد کنسول نینتندو در کشور چین نیز به فروش خواهد رسید، سهام نینتندو در این کشور بالا رفت.

کنسول نینتندو سوییچ از زمان عرضه شدن در بازار در ماه مارس سال ۲۰۱۷ تاکنون، توانسته به موفقیت‌های بسیاری از جمله فروش بالا و تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌ها دست پیدا کند. این کنسول قابل حمل توانسته رکوردهای زیادی را بشکند و به یکی از دستگاه‌هایی در تاریخ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی تبدیل شود که سریع‌ترین فروش را داشته است. اگرچه‌، این کنسول تا چندی پیش نتوانسته بود وارد یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دنیا، یعنی کشور چین شود.

حال و طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، پس از تایید شدن فروش سوییچ در کشور چین، سهام شرکت نینتندو در این کشور با رشد بالایی همراه بوده است. براساس اطلاعاتی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده و بنا به‌گفته‌ی شرکت Nintendo، سهام این شرکت ژاپنی پس از تایید عرضه شدن سوییچ در چین، به میزان ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این میزان از رشد، پس از انتشار بازی Pokemon Go در تابستان سال ۲۰۱۶، بی‌سابقه بوده است. همچنین از ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی تاکنون، این بالاترین میزان سهامی‌ است که این شرکت محبوب توانسته به آن دست پیدا کند.

Nintendo Switch

این اولین بار است که در کشور چین این کنسول محبوب می‌تواند به‌صورت قانونی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. البته هنوز مشخص نیست که آیا سوییچ برای طی کردن تمامی مراحل فروش و کسب مجوزهای لازمه، نیازمند تاییدهای بیشتری نیز از سوی دولت چین خواهد بود یا خیر. نسخه‌ی سوییچی که در این کشور قرار است عرضه شود، شامل یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی Super Mario Bros U. Deluxe نیز خواهد بود. شاید شما نیز مانند خیلی‌ها اطلاع نداشته باشید که کشور چین به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور دنیا، به‌عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود.

هرچند نینتندو سوییچ تا این لحظه نیز توانسته به فروش بسیار بالایی در سراسر دنیا دست پیدا کند، اما تصور کنید که در کشور چین با این تعداد جمعیت و گیمر، چه میزانی از فروش را تجربه خواهد کرد. احتمالا باید به‌زودی منتشر رشد دیگری نیز برای نینتندو باشیم؛ این‌بار در بخش فروش و به‌دلیل عرضه شدن سوییچ در کشور چین.

نظرات خود را در این زمینه با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده