// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی‌‌های جدیدی از استودیو‌های ایکس باکس در E3 2019 معرفی می‌شوند

فیل اسپنسر در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس اعلام کرده است که استودیوهای جدید ایکس‌باکس در E3 2019 بازی‌های جدید خود را معرفی می‌کنند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ استودیو سرشناس مختلفی را از آن خود کرد و هنوز خبری از بازی‌های‌شان منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری مایکروسافت، شاهد موارد هیجان‌انگیزی باشیم. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در برنامه اینساید ایکس‌ باکس اعلام کرده است که استودیوهای جدید ایکس‌باکس، در نمایشگاه E3 2019 موارد جدیدی را به‌نمایش خواهند گذاشت. اسپنسر در این‌باره می‌گوید:

استودیوهای ما موارد جدیدی را به‌نمایش خواهند گذاشت که خارق‌العاده هستند؛ مواردی که تابه‌حال شخصی آن‌ها را ندیده است. من فکر می‌کنم که داشتن این استودیوها برای نمایش چیزهایی که ساخته‌اند، بسیار جالب خواهد بود و در سال جاری به ما نشان می‌دهند که در حال ساخت چه بازی‌هایی بوده‌اند.

در ادامه فیل اسپنسر به این مورد اشاره کرده است که استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment) از استیج مایکروسافت کمک خواهد گرفت تا اطلاعات بیشتری را از بازی The Outer Worlds در دسترس کاربران قرار دهد. نکته‌ای که اسپنسر در میان صحبت‌هایش به آن اشاره کرده، این است که تکمیل بازی‌های تمام استودیوهایی که به‌تازگی خریداری شده‌اند، چند سال زمان خواهد برد:

این عالی است که با این استودیوهای تازه خریداری شده مشغول کار کردن شوید. من فکر می‌کنم که E3 جایگاه بزرگی برای یک پلتفرم است و من می‌توانم ببینم که طرفداران برای این نمایشگاه هیجان‌زده هستند. سال‌ها زمان می‌برد تا مواردی را که آغاز کرده‌اند، کامل شوند، زیرا تیم‌های مختلف در بخش‌های متفاوتی از چرخه توسعه قرار دارند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 چیست؟ سال گذشته مایکروسافت همان‌طور که وعده داده بود، کنفرانس خبری هیجان‌انگیزی را برگزار کرد. آیا امسال هم شاهد کنفرانس هیجان‌انگیزی خواهیم بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده