// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت 8.0.0 نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت

به‌تازگی آپدیت 8.0.0 کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است که در این آپدیت شاهد اضافه شدن قابلیت انتقال فایل سیو بازی‌ها و آیکون‌های جدیدی هستیم.

مدتی بود که آپدیت‌های کنسول نینتندو سوییچ، بر پایه بهبود عملکرد سیستم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این‌درحالی است که به‌روزرسانی اخیر Nintendo Switch، موارد تازه و جدیدی را به این کنسول هیبریدی اضافه کرده است که بعضی از آن‌ها، ویژگی‌های مورد انتظار کاربران بوده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، پس از به‌روزرسانی 8.0.0 نینتندو سوییچ، کاربران می‌توانند ازطریق منوی کنسول، ترتیب نمایش بازی‌های خود را تغییر دهند. برای مثال می‌توانید بازی‌های خود را باتوجه‌به نام‌شان یا ناشر بازی نمایش دهید. با این‌که کاربران خواستار اضافه‌شدن ساخت فولدر برای بازی‌ها بودند، اما این ویژگی‌ هم می‌تواند کمک‌ حال این دسته از بازیکنان باشد. مورد بعدی که به نینتندو سوییچ اضافه شده است، تعدادی آیکون جدید از بازی Yoshi’s Crafted World و Splatoon 2 است.

ازدیگر ویژگی های آپدیت 8.0.0 می‌توان به ویژگی زوم کردن صفحه نمایش اشاره کرد. کاربران با مراجعه System Settings می‌توانند این ویژگی را فعال کنند و با دوبار ضربه‌زدن به‌ دکمه Home، وارد حالت زوم کردن شوند. دراین میان انتقال فایل‌های ذخیره یا همان سیو بازی‌ها را می‌توان اصلی‌ترین ویژگی آپدیت ذکر شده دانست. درگذشته کاربران می‌توانستند فایل‌های ذخیره‌ای بازی‌های‌شان را به‌همراه دیتا حساب کاربری‌شان به یک سیستم دیگر انتقال بدهند. حال با ویژگی انتقال فایل‌های ذخیره‌ای جدید نینتندو سوییچ، دیتا حساب کاربری از فایل سیو بازی‌ها جدا شده است.

ازاین‌رو در بخش تنظیمات کنسول‌تان تنها می‌توانید فایل‌های ذخیره‌ای را به‌صورت جداگانه به یک کنسول دیگر انتقال بدهید. اگر علاقه‌مند به مطالعه تمامی جزئیات به‌روزرسانی 8.0.0 نینتندو سوییچ هستید، می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده