// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

تریلر جدید بازی Rage 2 مبارزات دیوانه وار آن را به نمایش می‌‌گذارد

کمپانی بتسدا تریلر جدیدی از بازی Rage 2 منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید دشمنان، انواع و اقسام سلاح‌ها و نبرد‌های خشن بازی را مشاهده کنید.

بازی Rage 2، محصول مشترک استودیو Avalanche (آوالانچ) و کمپانی Bethesda (بتسدا)، از زمان معرفی در اردیبهشت سال گذشته توانسته است با خشونت بالا و گیم پلی دیوانه‌وارش توجه مخاطبین بسیاری از جمله طرفداران سری Rage را به خود جلب کند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود یک ماه تا عرضه بازی مذکور باقی مانده است، تریلر جدیدی از آن منتشر شده است که به خوبی نشان می‌دهد بازیکنان باید انتظار چه چیز‌هایی را داشته باشند.

تریلر جدید بازی Rage 2 که با نام Everything vs. Me (همه‌چیز علیه من) شناخته می‌شود، اصلی‌ترین جنبه بازی ذکر شده را به نمایش می‌گذارد؛ مبارزه با هر چیزی که در بازی مشاهده می‌کنید. جهان بازی Rage 2 بیش از اندازه تهدید‌آمیز  و در هر گوشه آن خطر در کمین است؛ در نتیجه پروتاگونیست بازی یعنی واکر باید برای هر اتفاقی آماده باشد. در این بازی دشمنان مختلف، ماشین‌ها، بشکه‌های سوخت و حتی پرتگاه‌ها قصد کشتن واکر را دارند. در صورتی که قصد دارید بیشتر با این تهدید‌ها و خطر‌ها در فضایی طنز‌آمیز آشنا شوید، تازه‌ترین تریلر بازی Rage 2 را از صفحه مربوطه در وب سایت یوتیوب مشاهده کنید.

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Rage 2، استودیو‌های آوالانچ و id Software اخبار و اطلاعات بیشتری از این بازی مورد‌انتظار منتشر می‌کنند. برای مثال مدتی پیش اعلام شد که این بازی فعلا برای نینتندو سوییچ ساخته نمی‌شود و روز چهار‌شنبه هفته گذشته وجود اسلحه BFG 9000، سلاح محبوب سری DOOM در بازی مذکور تایید شد.

بازی Rage 2 در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه این بازی در فروشگاه‌های استیم، مایکروسافت و پلی استیشن اقدام به پیش‌خرید کنید. علاوه بر نسخه استاندارد ۶۰ دلاری، امکان پیش‌خرید نسخه‌های دیلاکس (۸۰ دلار) و کالکتور (۱۲۰ دلار) برای هر سه پلتفرم وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده