// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

سازنده Apex Legends در مورد انتشار آن روی نینتندو سوییچ قولی نمی‌دهد

اخیرا استودیو ریسپاون صحبت‌هایی در مورد نسخه‌ی سوییچ بازی Apex Legends داشته و گفته که هیچ قولی برای انتشار آن نمی‌دهد.

شاید کسی نباشد که از محبوبیت بازی Apex Legends، محصول استودیو ریسپاون، مطلع نشده باشد؛ بازی‌ای که به سرعت توانسته جای خود را در دل علاقه‌مندان به سبک محبوب بتل رویال باز کند. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده اگرچه از شدت مطالبه و علاقه‌ی کاربران برای انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی محبوب خبر دارد، اما هیچ قولی برای آن نداده و نمی‌دهد و در یک کلام گفته که ممکن است این نسخه ساخته شود و ممکن هم هست که هیچ‌وقت ساخته نشود.

درو مک کوی، سرپرست پروژه‌ی Apex Legends، در گفتگو با نشریات اعلام کرده که تیم وی در حال حاضر مشغول کار کردن روی موارد زیادی است، اما نسخه‌ی سوییچ این بازی شامل آن نیست و آن‌ها نمی‌توانند در حال حاضر در این باره صحبتی کنند یا قولی بدهند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

اگر قرار باشد که ما بازی Apex Legends را برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر کنیم، حتما به‌صورت جهانی این خبر خوب را اعلام می‌کنیم. البته ما تقاضای بالای کاربران سوییچ را برای انتشار این نسخه از بازی می‌دانیم، اما در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ قولی بدهیم. در حال حاضر ما مشغول کار کردن روی موارد زیادی برای این بازی هستیم؛ پس بهتر است گوش به زنگ باشید که اگر در آینده خبری شد مطلع شوید. البته در حال حاضر هیچ چیزی در این زمینه برای معرفی کردن نداریم.

Apex Legends

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، صحبت‌های مک کوی جالب توجه است؛ به این خاطر که هیچ صحبتی از این‌که هیچ‌وقت قرار نیست چنین نسخه‌ای از بازی ساخته شود، دیده نمی‌شود یا مواردی مشابه، مانند این‌که هیچ برنامه‌ای برای این امر نداریم. در عوض وی گفته که استودیو Respawn فعلا هیچ چیزی در این زمینه برای معرفی کردن ندارد. اگرچه این جمله نیز فاصله‌ی زیادی دارد با خبر انتشار یا حداقل معرفی نسخه‌ی سوییچ بازی Apex Legends. این بازی محبوب در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است.

البته کسانی که بازی‌های ویدیویی را روی کنسول سوییچ تجربه می‌کنند و علاقه‌مند به بازی‌های سبک بتل رویال هستند، می‌توانند آثاری همچون Fortnite ،Tetris 99 و Crazy Justice را تجربه کنند. در راستای سایر اخبار مرتبط با کمپانی ریسپاون، باید بدانید که این شرکت قرار است در رویدادی موسوم به جشن جنگ ستارگان، از جدیدترین بازی خود که در رابطه با دنیای محبوب جنگ ستارگان است، یعنی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order رونمایی کند.

نظرات خود را در رابطه با این بازی و نسخه‌ی سوییچ آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده